Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3305899
Ik ben nu weer bezig met Once upon a Time. Haeb een paar jaar geleden de eerste twee seizoenen op tv gekeken maar ben weer opnieuw begonnen, mijn huisgenootje wilde graag met mij praten over seizoen 5 dus ik moet hem deze vakantie uitkijken. Zware taak. :biggrin2:
Daarnaast ben kijk ik ook The Americans, die vind ik ook erg leuk.

En alle BBC series zijn ook zeker de moeite waard, niet spannend maar wel erg mooi en interessant. :)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3305914
Jantina schreef:Wij hebben al heel lang Netflix maar ik heb 1x een film en die hondenvlees docu gezien. Verder kijken de kids hier de tekenfilmpjes. Maar het is wel een idee om eens daar iets te kijken deze zomer! Ik lees ff mee. (Jaja wij liggen soms onder een steen...)
Hier ook abo voor mijn kinderen (mijn zus en vriendjes kijken ook mee geloof ik) Zelf heb ik nooit ook maar 1 programma daar bekeken. Maar ik ben dan ook een rare kijker. Hou niet van films en series ( ik heb bijvoorbeeld nog nooit The Titanic of CSI gezien. Ik kijk wel graag naar talkshows, documentaires, rare reality programma's, actualiteiten programma's en forensic detectives. Momenteel is Spike mijn favoriete zender ik ben nl. verslaafd aan Inkmasters en Bar Rescue
Laatst gewijzigd door Mieke L. op di 04 jul 2017, 01:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3305918
Thessa en Shanti schreef:Ik ben nu weer bezig met Once upon a Time. Haeb een paar jaar geleden de eerste twee seizoenen op tv gekeken maar ben weer opnieuw begonnen, mijn huisgenootje wilde graag met mij praten over seizoen 5 dus ik moet hem deze vakantie uitkijken. Zware taak. :biggrin2:
Daarnaast ben kijk ik ook The Americans, die vind ik ook erg leuk.

En alle BBC series zijn ook zeker de moeite waard, niet spannend maar wel erg mooi en interessant. :)
Ik zit heel erg naar het laatste seizoen uit te kijken! 3Q 2017.

The Americans.... Ja, die stond op mijn lijstje en nou twijfel ik ineens of we die al niet gezien hebben :g:
Door Lizzy
#3305919
MarijeEnBoomer schreef:The Americans had je die alweer terug op m'n lijstje
En Homeland had je al gezien toch?
Suits
The blacklist
Homeland hebben we gezien ja.

The Blacklist nu 3 afleveringen van gezien en we zitten allebei zo " :-\ :-\ :-\ ". Ik geloof niet dat die gaat vliegen in Huize Plat.

En Suits ook niet :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3305940
oo ik vind blacklist juist wel gaaf :biggrin2:

SoA heb ik ook gezien, eigenlijk best droevig allemaal...

Maar ik heb eigenlijk zoveel nog niet gezien, ik weet ook nooit wat ik op meten zetten , het zijn er zo ongelooflijk veel!
Ik ga hier eens alle suggesties in mijn to watch lijst zetten, op geheugen gaat het niet lukken :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door