Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nelleke43
#3304652
Wat kun jij fantastisch beeldend schrijven. En spannend en ontroerend. Je columns heb ik uit en ga de korte verhalen nu lezen. Heb je al gedacht om iets uit te geven?
De volgende columns zie ik tegemoet.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3304654
Boeffie Blafmans schreef: :biggrin2:
Maar dat heb jij toch wel meegemaakt? Jij bent lid sinds 2006. Dit speelde in het najaar van 2007.
Ween!, nog erger; ik was er, maar heb het gemist!! :o

Nee, ik kan het me echt niet herinneren, en dat had ik dan vast ;D Ik las toen net de verkeerde forum onderdelen waarschijnlijk :'( ;D
Door src_esther
#3304671
eelke schreef:Ja snap ik, niks aan te doen, niet meer terug te halen! Maar zo word het wel een mooie mythe, net als dit eier-relatie-verhaal nu is.
Misschien moet ik een nieuw mooncup-topic starten... :biggrin2: ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3304672
src_esther schreef:Misschien moet ik een nieuw mooncup-topic starten... :biggrin2: ::)
Mijn mooncup alert ging af :biggrin2:
Door irmaa
#3304676
Lizzy schreef:Jawel, best wel ;D ;D :P :-*

Vertel jij het?

(ik doe het niet hoor :biggrin2: ).

Het enige dat ik verklap is dat Stefan van het voeren van eieren was/is ;D

En dat ik uit mijn stoel viel toen ik door kreeg dat jij en Stefan wat met elkaar hadden!!!!!!!!!!!! Nu denk ik "volstrekt logisch" :-*

Hahahaha.. o.. was hij dat kan me dat nog wel herinneren, denk er nog wel eens aan!!... leuk toch!!
Door Esther Q
#3304697
Inge en Bono schreef:Ween!, nog erger; ik was er, maar heb het gemist!! :o

Nee, ik kan het me echt niet herinneren, en dat had ik dan vast ;D Ik las toen net de verkeerde forum onderdelen waarschijnlijk :'( ;D
:o :o Gemist? Knap, het was een behoorlijke tamtam :biggrin2:
Door Esther Q
#3304699
Nelleke43 schreef:Wat kun jij fantastisch beeldend schrijven. En spannend en ontroerend. Je columns heb ik uit en ga de korte verhalen nu lezen. Heb je al gedacht om iets uit te geven?
De volgende columns zie ik tegemoet.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dank je, Nelleke :)
In het najaar geef ik mijn eerste roman uit. Vandaar deze columns, ter promotie van mijzelf als schrijver, zeg maar.
Door Nelleke43
#3304721
Wat goed. Hier vast een paar volgers denk ik. Wens je alvast veel succes.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3304763
Wat een stom collumn.. ::)

Van de week begonnen, en nu al op het eind... Maar geduldig wachten op het volgende verhaal ;) :D :D
Door Borke
#3304950
Boeffie Blafmans schreef::o :o Gemist? Knap, het was een behoorlijke tamtam :biggrin2:
Absoluut!!!

Maar die colums en verhalen van jou vind ik echt een aanrader!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3304959
Boeffie Blafmans schreef::o :o Gemist? Knap, het was een behoorlijke tamtam :biggrin2:
Dat weet ik nog wel, ja. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:


Succes met de columns, en je boek! :)
Door Esther Q
#3305512
Intussen is mijn website helemaal veranderd. Maar alle links zijn als het goed is nog hetzelfde.
lauraV schreef:kan me ook nog iets van een herder pup herrinneren ... toch ?
Oops, over het hoofd gezien. Ja, herders, samojeden, jachthonden, groenland honden, malamutes, huskies en verschillende kruisingen zijn hier nog steeds, of geweest. En nu loopt er ook een chinese naakthond rond. Die overigens erg veel haar heeft voor een naakthond :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3305834
Zo, ik ben weer terug uit Zweden en heb nu eindelijk weer 21e-eeuws internet dat het mogelijk maakt deze columns te lezen! ;D

Inderdaad, heerlijk om te lezen! Vlot geschreven, en inhoudelijk spannend en interessant genoeg om nu al naar het volgende deel uit te kijken!

En het is vooral heel herkenbaar (voor mij). Jij bent weliswaar veel avontuurlijker dan ik, en het diepe waar jij in bent gesprongen is veel dieper en wordt bevolkt door veel engere tentakels dan dat van mij, maar toch herken ik mezelf in veel dingen die je schrijft. Het gevoel dat Nederland in bepaalde (innerlijke) behoeften niet kan voorzien, dat je ondanks alles toch bij uitstek westers bent en in al te vreemde culturen niet gedijt, dat je na een tijdje op een nieuwe plek weer onrustig wordt en het gevoel krijgt dat je nog steeds niet op je bestemming bent...

Ik ben benieuwd naar de volgende delen!
Door Esther Q
#3305920
Anne in Duitsland schreef:Zo, ik ben weer terug uit Zweden en heb nu eindelijk weer 21e-eeuws internet dat het mogelijk maakt deze columns te lezen! ;D

Inderdaad, heerlijk om te lezen! Vlot geschreven, en inhoudelijk spannend en interessant genoeg om nu al naar het volgende deel uit te kijken!
Goed om te horen, coming from you!
En het is vooral heel herkenbaar (voor mij). Jij bent weliswaar veel avontuurlijker dan ik, en het diepe waar jij in bent gesprongen is veel dieper en wordt bevolkt door veel engere tentakels dan dat van mij, maar toch herken ik mezelf in veel dingen die je schrijft. Het gevoel dat Nederland in bepaalde (innerlijke) behoeften niet kan voorzien, dat je ondanks alles toch bij uitstek westers bent en in al te vreemde culturen niet gedijt, dat je na een tijdje op een nieuwe plek weer onrustig wordt en het gevoel krijgt dat je nog steeds niet op je bestemming bent...

Ik ben benieuwd naar de volgende delen!
Ja, zo is het precies. Jij kent dat dus ook? Dan ben ik reuze benieuwd of jij (en ik) in Zweden gaat eindigen. We hebben iig beide een mooie plek, daar zal het niet aan liggen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door