Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3302934
eelke schreef:Een halve liter melk gewonnen bij de krasactie van de lidl :D we drinken nooit melk, maar hé, wie het kleine niet eert!!
Zo!!! Ze gaan wel helemaal los zeg bij de Lidl...wel een HALVE liter melk...!! :o :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3303032
eelke schreef:Een halve liter melk gewonnen bij de krasactie van de lidl :D we drinken nooit melk, maar hé, wie het kleine niet eert!!
Wij gebruiken alleen melk bij de lasagnesaus ;)

Geluksmoment: droog heen en weer fietsen naar het werk ondanks de dreigende luchten :D
En op de terugweg eindelijk weer 'mijn' fazant gezien :D die waren laatste tijd nogal verstopt met het enorm hoge gras en onkruid ;)
Door jasmijn
#3303111
Haku was in een goede bui en heeft zich zomaar uit zichzelf door 2 vreemde laten aaien :o

Hij was helemaal aan het genieten van het lekker kroelen :smitten:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3303156
Ons kickboksclubje van collega's heeft vandaag te horen gekregen dat we na de laatste les (volgende week) door kunnen op dezelfde tijd en dag! 8 lessen waren aangeboden door het werk, en natuurlijk moeten we het straks zelf betalen. Hoorden we ook dat het ons wel €10- per maand gaat kosten
Dubbel geluksmomentje dus...
Nog meer geluksmomentje, na 7 lessen zakt mijn sportbroek me van mijn kont af moet dus ook een nieuwe (lees kleiner) halen!
Door hannabelgje
#3303174
Eindelijk blikjes gevonden die Zoë wil eten. Ze wil normaal alleen rauw of mijn eten. Als ze uit logeren moet of een paar dagen ergens mee naar toe gaat is dat minder handig. De 100% blikjes eet ze dus blijkbaar wel. Jeej.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3303545
Pffff.... Sinds vorig weekend continue aan het werk.. In het weekend en op woensdag thuis, overdag op het werk, en zo gauw ik thuiskom alweer werken.. De laatste keer dat ik het wit van mijn nagels kon zien weet ik niet meer, ik ben gebroken, rugpijn, uitgeput... :'(
Doe niets anders dan douchen en blijf smerig.. >:(


En dan krijg je dit als resultaat... :smitten:

Door Siberienne
#3303679
2 huskyheren opgehaald uit pension doe heel heel erg blij waren :biggrin2: :biggrin2: en ikke ook.

Ze zijn erg braaf geweest, zien er goed uit maar vinden wel dat ze een knuffeltekort opgelopen hebben. Daar wordt hard aan gewerkt :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door hannabelgje
#3304105
Mijn ouders zijn hun zolder aan het opruimen en daar kwam een paar splinternieuwe lowa schoenen vanaf die mijn moeder ooit gekocht heeft. Mijn lowa's zijn stuk dus ik heb weer nieuwe.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Shanti en co
#3304471
Het regent! :D En het is heerlijk koel in de keuken met de deur open.

Oke, ik houd best wel van de zon en van warmte maar hier Utrecht was dat na een paar dagen niet meer leuk, het wordt hier binnen zo benauwd en warm en zonder grote ramen om open te doen ging luchten ook niet zo chill (vandaar de open deur :P ).
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3304476
Thessa en Shanti schreef:Het regent! :D En het is heerlijk koel in de keuken met de deur open.

Oke, ik houd best wel van de zon en van warmte maar hier Utrecht was dat na een paar dagen niet meer leuk, het wordt hier binnen zo benauwd en warm en zonder grote ramen om open te doen ging luchten ook niet zo chill (vandaar de open deur :P ).
>:(
Volgens de buienradar zou het nu buiten onweren. Niet dus... >:(
Het is nog steeds 28°. Buiten en binnen.
Door Shanti en co
#3304478
pearlsofpassion schreef:>:(
Volgens de buienradar zou het nu buiten onweren. Niet dus... >:(
Het is nog steeds 28°. Buiten en binnen.
Dat is stom. :(

Hier hoor ik wel wat gerommel in de verte dus misschien dat ik jou onweer gestolen heb. :P
Door eelke
#3304545
Ik zocht een liedje. Ik wist alleen nog dat er een hagedis in de clip zat, en dat er een soort deel 1 en 2 van was. Gevonden, kan ik tenminste slapen vannacht ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3304550
eelke schreef:Ik zocht een liedje. Ik wist alleen nog dat er een hagedis in de clip zat, en dat er een soort deel 1 en 2 van was. Gevonden, kan ik tenminste slapen vannacht ;D
Tjezus Eelke, schrijf dan op zn minst welke t was... anders ga ik daar weer naar zoeken ::)
Door eelke
#3304553
pluk schreef:
Tjezus Eelke, schrijf dan op zn minst welke t was... anders ga ik daar weer naar zoeken ::)
Uuhh komodo en iguana, uit mn hoofd want ik zit niet meer achter de laptop. Klinkt ook wel hagedisserig he?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3304563
eelke schreef: Uuhh komodo en iguana, uit mn hoofd want ik zit niet meer achter de laptop. Klinkt ook wel hagedisserig he?
Ah.. tja...niet mijn smaak zeg maar..
Komodo ken ik wel, alleen nooit geweten dat t zo heet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door