Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3302327
Gister zijn de pups van Cella geboren, het was een bevalling uit een boekje, fijn overdag en de vaart erin. Niet te snel zodat moeders het goed kon handelen en niet te veel tijd ertussen zodat ik niet ongerust werd. ;D
Er zijn op tijd van 2,5 uur 5 pups geboren, met gewichten van 530 tot 620 gram. Cella deed het super, de pups zijn heel tierig en ze drinken goed. Ook Cella heeft alweer goed gegeten, de vorige keer maakte ik me wat zorgen omdat ze na de bevalling niet wilde eten maar daar is nu niks van te merken. :D

Kijk dat neusje
Afbeelding

Trotse mama
Afbeelding

De 5
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3302369
*Lia* schreef:Hoi Petra, proficiat met de pups. Hier ook 6 pups geboren. Veel plezier met het kleine spul. Klopt de geboortedatum wel ? 620 gram, das een flinke.
Jij ook gefeliciteerd! Ja die klopt, ze is op 5 april 1x gedekt. Ik vond ze ook aan de zware kant maar moet zeggen dat Cella ook echt at als een bootwerker de laatste weken.
Vandaag gewogen en ze zijn ook allemaal aangekomen. Cella doet het weer perfect. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3302420
mizzsylver schreef:Jij ook gefeliciteerd! Ja die klopt, ze is op 5 april 1x gedekt. Ik vond ze ook aan de zware kant maar moet zeggen dat Cella ook echt at als een bootwerker de laatste weken.
Vandaag gewogen en ze zijn ook allemaal aangekomen. Cella doet het weer perfect. :biggrin2:

Ja, maar nu staat er Geboren 5-4.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door