Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3301838
Verliep heel anders..... :-\

Gisterenavond belde een vriendin van me, haar hond ademde zo raar of ik even mee wilde kijken, ze had er een filmpje van gemaakt. Ze vroeg zich af of ze misschien oververhit was en ik vraag of ze ook de koorts heeft opgemeten. Dat ging niet lukken alleen, opmeten van de koorts. Dus ik zeg "ik kom eraan". Zelf nog gauw een thermometer in mijn tas gegooid (gelukkig). Geen koorts, ik zeg 'bel Delft maar, de spoeddienst want dit is niet goed'. Wij haar hondje in de auto gezet en op de achterbank begin zij te stikken... Tong werd al blauw. Ik ben op de achterbank gaan zitten en heb hartmassage en mond op bek beademing toegepast en mijn vriendin is als een soort Max Verstappen richting Delft gereden. Als ze voor ieder rood stoplicht waar ze doorheen reed een bekeuring krijgt is ze serieus de lul :-X

Op de snelweg was er een baan afgezet, stond de politie ook in de file maar mijn vriendin is er met grote snelheid langsgereden, vraag me niet hoe :-X

Helaas, terwijl ik probeerde haar hondje in leven te houden moest ik haar in de laatste 5 minuten van de rit naar Delft zeggen dat het niet gelukt was......... Ze was er niet meer.......... :'( . Ik heb een paar keer tegen mijn vriendin gezegd dat ze wel langzamer kon gaan rijden en op een gegeven moment viel dat kwartje wel. Maar we waren dus te laat :'( . In Delft aangekomen zijn we nog wel met haar naar binnen gegaan, heeft de dierenarts ook haar overlijden bevestigt en het vermoeden uitgesproken dat er waarschijnlijk iets helemaal mis is geweest met het hart :'(

Nou, mooi klote :'( . Ik vind het overlijden van ieder dier echt zwaar klote maar het is toch net weer even anders als je 15 minuten lang bezig ben geweest een hond van het heen gaan te redden en toch al stikkend onder je handen ziet dood gaan :-\

En Zoetermeer --> Delft is echt een kelere eind rijden hoor, als je met een hond in de auto zit die dood aan het gaan is. Te ver gewoon!

Nou dag lieve kleine meid, Rust Zacht :-* :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door