Spikkelneus schreef:Harry, waar heb jij met je neus in gezeten? Beetje vies is ie wel, jongemanIn de bloemetjes

Hij wordt ook wel goorbak of vies varken genoemd hoor, echt niet te filmen hoe vies die hond kan zijn.... en wij dus ook!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Spikkelneus schreef:Harry, waar heb jij met je neus in gezeten? Beetje vies is ie wel, jongemanIn de bloemetjes
pearlsofpassion schreef:Ah zo. Fijn.Oké..., volgens mij bestaan die wel hoor! Even zoeken in de playstore misschien?
Ik heb geen programma op mijn phone om hem te draaien ...
Riek schreef:Vandaag de pups van Charlotte op bezoek gehad.Wat leuk om jou en je drietal te zien Riek! Die zijn zeker heel mooi gelukt! En zo fijn voor jou om te zien hoe het met ze gaat.
Ze zijn nu 2jaar en 7maanden. En ze zijn best goed gelukt.
Het zijn vrolijke en sportieve hondjes geworden. Ook zijn ze alle 3 op vers gebleven, is toch ook best prettig.
dinky89 schreef:aaah wat enorm leuk HannahDank je wel voor het plaatsen
N.a.v. de vraag in het geluksmomentjestopic is het mij vanmorgen dan toch gelukt om de babyzwaantjes op de foto te krijgen.
Ze zitten op de slootkant tussen ouder en het water in![]()
IMG_20170522_084003.jpg
IMG_20170522_084025.jpg
dinky89 schreef:aaah wat enorm leuk HannahBedankt!
N.a.v. de vraag in het geluksmomentjestopic is het mij vanmorgen dan toch gelukt om de babyzwaantjes op de foto te krijgen.
Ze zitten op de slootkant tussen ouder en het water in![]()
IMG_20170522_084003.jpg
IMG_20170522_084025.jpg