Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door AnnemiekevD
#3265911
Demi - J&N schreef:Ik volg hier even mee.
Ben wellicht geïnteresseerd om ook eens via een BP lijntje mee te bestellen om de kosten wat te drukken nu we ons 'hondengezin' steeds meer uitbreiden :D

We komen uit Dordrecht/Papendrecht !
Welkom!
Door Streepjesheren
#3301554
Wie wil er ook kippennekken (scharrel) voor 2,50 per kilo bestellen in Dordrecht?
Vers, niet ingevroren. (markt voor 1,50 maar dan geen scharrelvlees)
Zoek mede inkopers, want 12 kg ineens past niet in mijn vriezer.
Graag reactie!
Door DjangoChuckBalou
#3305511
Ik wil me hier graag melden!
Ik kom uit brandwijk ( vlakbij Dordrecht )
Ik ben pas net begonnen met barf en loop dus soms tegen het probleem aan dat je gelijk 10 kg van iets moet nemen en ik soms niet weet of ze het wel lusten. Dus wellicht is er ook iemand in de buurt die is wat wilt delen.
Ook interesse in lijntjes en ik ben in het bezit van een auto dus ik kan evt zelf ook een keer ergens wat halen als daar vraag naar is
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3317821
Ik heb besteld bij Roosj, maar woon in Den Haag. Mocht je daar wat aan hebben, wil ik je nijntjes wel opvangen. 7kg past ook nog wel in de vriezer mocht een andere dag ophalen je beter uitkomen
Door judith1967
#3317833
Inge en Bono schreef:Ik heb besteld bij Roosj, maar woon in Den Haag. Mocht je daar wat aan hebben, wil ik je nijntjes wel opvangen. 7kg past ook nog wel in de vriezer mocht een andere dag ophalen je beter uitkomen
Dat is lief aangeboden maar dat is toch nog wel een eindje om.
Dankjewel voor je aanbod.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3318179
Inge en Bono schreef:Ik heb besteld bij Roosj, maar woon in Den Haag. Mocht je daar wat aan hebben, wil ik je nijntjes wel opvangen. 7kg past ook nog wel in de vriezer mocht een andere dag ophalen je beter uitkomen
Koom Roosj bij jou afleveren Inge?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door