Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#3293703
Saartje haalde net voor mij haar kindjes even uit haar hol. Daarna ging ze naast mij liggen en mocht ik haar witte kindje aaien. Saartje is zo een goede mama konijn. We weten nog steeds niet of het nu vijf of zes baby's zijn.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3293704
kira schreef:Saartje haalde net voor mij haar kindjes even uit haar hol. Daarna ging ze naast mij liggen en mocht ik haar witte kindje aaien. Saartje is zo een goede mama konijn. We weten nog steeds niet of het nu vijf of zes baby's zijn.
En waar zijn de foto's?
Regel 1: als het over babies gaat willen we foto's. Of het nou honden, katten of konijnen zijn Afbeelding Afbeelding
Door hannabelgje
#3293904
Vandaag mijn eerste werkdag gehad waar ik toch wel tegenop zag. Het is 100% meegevallen. Ik mag wel mijn fiets in de fietsenstalling zetten en ze hebben wel flexibele werktijden. Als ik ingeleerd ben mag ik dus gewoon weer fijn om 7 uur beginnen en ben ik weer op tijd thuis zonder een hoop files.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3293907
hannabelgje schreef:Vandaag mijn eerste werkdag gehad waar ik toch wel tegenop zag. Het is 100% meegevallen. Ik mag wel mijn fiets in de fietsenstalling zetten en ze hebben wel flexibele werktijden. Als ik ingeleerd ben mag ik dus gewoon weer fijn om 7 uur beginnen en ben ik weer op tijd thuis zonder een hoop files.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Lekker dat het zo meevalt! :thumbsupup:
Door smulpaap
#3293935
hannabelgje schreef:Vandaag mijn eerste werkdag gehad waar ik toch wel tegenop zag. Het is 100% meegevallen. Ik mag wel mijn fiets in de fietsenstalling zetten en ze hebben wel flexibele werktijden. Als ik ingeleerd ben mag ik dus gewoon weer fijn om 7 uur beginnen en ben ik weer op tijd thuis zonder een hoop files.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


Wat fijn voor je dat het meevalt ;)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3293990
hannabelgje schreef:Vandaag mijn eerste werkdag gehad waar ik toch wel tegenop zag. Het is 100% meegevallen. Ik mag wel mijn fiets in de fietsenstalling zetten en ze hebben wel flexibele werktijden. Als ik ingeleerd ben mag ik dus gewoon weer fijn om 7 uur beginnen en ben ik weer op tijd thuis zonder een hoop files.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat is fijn!! O0 :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3294051
Gisteren een fotoshoot gehad met cavia's. Ik vind cavia's zoooooooo leuk! Dus die shoot was wel een geluksmomentje!

En de reden voor de shoot is dat ik bij de dierenarts mag exposeren, met 8 foto's. Ik wilde nog een knaagdier om mijn serie compleet te krijgen. Dus nu helemaal gelukkig dat ik dat voor elkaar heb en dat ik mag exposeren.

En om dan maar door te gelukken :biggrin2: , om deze shoot te kunnen doen hebben we de studio weer van badkamer-verbouw-rommel-en-klus-stof-hok tot studio omgetoverd. Joehoe!
Door Shanti en co
#3294115
Dat lijkt me nog best een uitdaging, een cavia op de foto zetten.
Super gaaf dat je mag exposeren trouwens!

Mijn geluksmomentje telt voor 1,5 week. Vakantie!!! :D
Oke oke, ik ga 5 dagen werken, 4 dagen met de da meelopen en heb maar 2 dagen niks, maar toch. Geen druk om dingen af te moeten hebben of stress omdat ik het niet gedaan had. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door