Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#329283
Van Afspenen heeft Phoebe nog niet gehoord, ik geef de kittens nu 2 keer per dag vlees, waarom ik zo weinig geef komt omdat ze meer keren geen trek hebben.Phoebe is het grootste gedeelte van de dag bij haar kittens, dus ze kunnen drinken wanneer ze willen, en daarom hebben ze geen honger ::) Ze vinden het heerlijk hoor, maar vol is vol.
Phoebe junior is vrijdag 5 weken oud en Bliss ongeveer 9 dagen jonger, ze groeien als kool dus het zal wel goed gaan.
Door Robian
#329361
Pepper is nu bijna twee weken bij ons. (Bijna 15 weken)
's morgens heeft meneer zo nu en dan zo'n honger dat hij bij Roger probeert te drinken. :o
(en dat terwijl ik de avond ervoor een giga lading voer achterlaat)

Roger maakt er dan meteen gebruik van om hem zeiknat te wassen. ::)

Dus van afspenen heeft Pepper waarschijnlijk nog nooit gehoord... ;D

Groetjes,
Sylvia
Gebruikersavatar
Door sylvia
#329375
Robian schreef: Pepper is nu bijna twee weken bij ons. (Bijna 15 weken)
's morgens heeft meneer zo nu en dan zo'n honger dat hij bij Roger probeert te drinken. :o
(en dat terwijl ik de avond ervoor een giga lading voer achterlaat)

Roger maakt er dan meteen gebruik van om hem zeiknat te wassen. ::)

Dus van afspenen heeft Pepper waarschijnlijk nog nooit gehoord... ;D

Groetjes,
Sylvia
nee daar had zijn moeder van moeten weten ;D
Kittens en puppy's vinden afspenen altijd een slecht idee
Door Mevroi Kruim
#329422
sylvia schreef: nee daar had zijn moeder van moeten weten ;D
Kittens en puppy's vinden afspenen altijd een slecht idee
En mensenbabies ook :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#329455
Kruimel schreef: En mensenbabies ook :P
Ja die zijn daar ook niet echt voor ;D
Door Loeka
#329474
Oooooh 5 weken pas. Hier krijgt moeders er ook maar geen genoeg van. Die moet zo nodig 's nachts op bed haar kroost voeden. Ik word wakker van het harde gespin. Ze zijn nu 11 weken geweest en krijgen er geen genoeg van :o
Gebruikersavatar
Door sylvia
#329488
Loeka schreef: Oooooh 5 weken pas. Hier krijgt moeders er ook maar geen genoeg van. Die moet zo nodig 's nachts op bed haar kroost voeden. Ik word wakker van het harde gespin. Ze zijn nu 11 weken geweest en krijgen er geen genoeg van :o
Ja dat ze zolang drinken is niet vreemd, maar normaal eten ze toch wel een paar keer per dag, maar hier niet hoor, Phoebe houd de buikjes goed vol.
Door Borke
#329970
sylvia schreef: Ja dat ze zolang drinken is niet vreemd, maar normaal eten ze toch wel een paar keer per dag, maar hier niet hoor, Phoebe houd de buikjes goed vol.
Mijn ervaring met kittens is, dat als de moeder volop melk heeft en het nest niet zo groot is, dat je dan de boom in kan met je eten. Dan blijven ze lekker bij moeders drinken. Ergens tussen de 5 en 6 weken beginnen ze dan pas met vast voer maar dan leren ze het wel weer veel sneller.
Ideaal toch als het goed gaat, je hebt er geen omkijken naar :-)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#330095
AstridStraver schreef: Mijn ervaring met kittens is, dat als de moeder volop melk heeft en het nest niet zo groot is, dat je dan de boom in kan met je eten. Dan blijven ze lekker bij moeders drinken. Ergens tussen de 5 en 6 weken beginnen ze dan pas met vast voer maar dan leren ze het wel weer veel sneller.
Ideaal toch als het goed gaat, je hebt er geen omkijken naar :-)
Nee het is heel makkelijk hoor, ik hoef alleen maar te knuffelen en een schoon kleedje neer te leggen ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 03 jun 2005, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#330134
sylvia schreef: Nee het is heel makkelijk hoor, ik hoef alleen maar te knuffelen en een schoon kleedje neer te leggen ;D
Ach ja, het is "iets" minder werk dan een nest pupjes :-)
Door tessa
#330139
Ik had ook eens een nest met een kitten dat bij ons bleef, dat monstertje bleef maar drinken bij mams, met vijf maanden lag ze nog te tullen, en moeders vond het best.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#330234
AstridStraver schreef: Ach ja, het is "iets" minder werk dan een nest pupjes :-)
Ja dat scheelt iets :-X :-X :-X ;D ;D ;D ;D
Door Comet
#330272
hier zijn de kittens nu 6 weken, 's ochtens eten ze netjes hun cb en de rest van de dag liggen ze lekker te tutten bij mama
Gebruikersavatar
Door sylvia
#330280
Dit is het eerste nestje katten wat ik heb op versvlees, onze katten vroeger thuis aten gekookte kuikens en blikvoer , en die kittens aten toch met 5 weken al verschillende maaltijden per dag , hier is het ook 1 hooguit 2 x per dag dat ze iets eten, ze eten niet eens het frutje op wat ik voorschotel, volgens mij nemen ze er ook enkel een paar happen van omdat ze het lekker vinden ruiken maar niet van de honger.
Door Nelly
#330387
Heb ooit 2 kittens gehad die dronken bij D.H-teef die puppen had. Die gekke hond vond het nog goed ook!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door