Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Zev
#3285060
Misschien weten sommigen van jullie nog wie ik ben. Ik ben als weer zo'n 2 jaar niet actief geweest op barfplaats en daarvoor ook niet heel erg.
Ik ben Hiske uit Heemskerk. Ik heb een prachtige border collie (al zeg ik het zelf) genaamd Roi. Met hem doe ik schapendrijven. Het plan was om met hem echt te gaan herderen maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Tevens zijn we erachter gekomen dat hij lijdt aan border collie collaps, een ziekte waarbij hij bij veel activiteit letterlijk omvalt. Hij is vorig jaar daarom met 'pensioen' gegaan. Maar recreatief is het nog steeds heerlijk om met hem te werken!
Afbeelding
Afbeelding
Verder heb ik sinds bijna 3 jaar mijn heerlijke Iggy in huis, een geweldige halve siamees. Mijn kletskous en eigenzinnige muts! Een kat die erg op zichzelf is, maar als hij de kans krijg ligt hij in mijn knieholte te slapen en knorren.
Afbeelding
En dan is er nog Yaffe, die is nu bijna 2 jaar bij mij in huis. Een geweldige knuffel, prachtig meisje maar ze kan wel een keel opzetten als ze me nodig heeft! Ze is gek op Roi en Iggy.
Afbeelding

Ik vind het heerlijk om weer te gaan meelezen en af en toe wat te posten :)

Groetjes Hisje

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3285063
Hee hoi! Welkom terug!

Ik weet nog wie je bent :biggrin2:

Jij misschien inmiddels niet meer wie ik ben... In mijn onderschrift stonden Hooli en Max, en we hadden ook nog Ozzy.
Die zijn er helaas alle 3 niet meer :'(

We hebben inmiddels wel weer een nieuwe aanwinst: (W)etterhoun Atz van 10,5 maand :)
Gebruikersavatar
Door Zev
#3285067
Jeetje Kim wat zonde, ik ken je onderschrift nog wel inderdaad! Gelukkig heb je zo te zien een heel leuk hondje. En apart, wetterhoun zie je niet veel!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3285069
Zev schreef:Jeetje Kim wat zonde, ik ken je onderschrift nog wel inderdaad! Gelukkig heb je zo te zien een heel leuk hondje. En apart, wetterhoun zie je niet veel!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Ze gingen alle drie binnen 5 maanden tijd... Was echt shocking.
Een jaar later kregen we Atz, een hele fijne (bananen-in-de-oren-puber)hond :biggrin2: Een echte Wetter, met bijbehorend karakter ::)
#3285073
El_Kato schreef:Wat leuk weer van je te horen! Ik kan me nog herinneren dat je ook bezig was met een baan als schaapherder, is dat nog gelukt :)
Nee ik ben wel 2x naar Duitsland geweest vorig jaar voor een baan als herder. De eerste keer vond ik dat er verschrikkelijk met de dieren werd omgegaan en ben ik terug naar huis gevlucht. De 2e keer boden ze me een soort stage plek voor 600 euro per maand en een woning, dat was niet geweldig hihi dus ben ik opnieuw teruggekomen. Door die tegenslagen staat het nu even op een laag pitje. Heb vorig jaar ook een hond in huis gehad op fokkers voorwaarden die wel zou kunnen werken bij de kudde... ook dat liep mis. Toen ik de fokker vertelde niet in Duitsland te blijven kreeg ik de hond niet terug (die op dat moment loops was en gedekt zou worden). Dus op dit moment ook geen werkhond die fulltime de job kan doen daardoor, maar daar is altijd wel een mouw aan te passen.
Gelukkig sta ik voor 2 nestjes ingeschreven, alleen staan beide nesten voor eind dit jaar op de planning, wachten duurt laaaaaaang!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
#3285093
Welkom terug ;) En ja hoor ik ken je ook nog , vooral toen van je oude Zev .
Wij zijn inmiddels twee honden kwijt . Noa , maar ook Amber . Amber is in Oktober overleden
We hebben nu de kleine smurf Tessa nog als enigste hondje
#3285110
smulpaap schreef:Welkom terug ;) En ja hoor ik ken je ook nog , vooral toen van je oude Zev .
Wij zijn inmiddels twee honden kwijt . Noa , maar ook Amber . Amber is in Oktober overleden
We hebben nu de kleine smurf Tessa nog als enigste hondje
Yep dat weet ik ook nog! Jij had toch zo'n wandelkar toen voor oude dame Noa? Goh Hoe noemde je dat ding ook alweer?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
#3285201
Zev schreef:Yep dat weet ik ook nog! Jij had toch zo'n wandelkar toen voor oude dame Noa? Goh Hoe noemde je dat ding ook alweer?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk


Toen heette de wandelkar de gouden koets , en later de oude roestbak :biggrin2:
Tegenwoordig hebben we voor Tessa een kleinere wandelkar , de Fiat :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door