Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Heutink
#3266188
Hi hi,

Ik ben Xandra, eigenaresse van een husky reu en een jonge vreselijk puberende mechelse herder teef en wij zijn net van Enschede naar Tilburg verhuist. Dus ik meld mij bij dezen ook aan voor Brabant ;)
Door Carlo_040
#3277031
Hoi mijn naam is Carlo, heb een amerikaanse akita van nu 21 weken en woon in Eindhoven. Ben tot nu toe een aantal weken enkel met KVV bezig en heb dan ook interesse om met meerdere mensen een grote bestelling te plaatsen. Ik heb een koelwagen en zou dus ook zelf kunnen halen voor een groep, beschik ook over enorme vriescapaciteit in Eindhoven.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3277047
Welkom hier Kevin, Xandra en Carlo!
Leuk dat jullie je hebben aangemeld hier :)
Kevin en Xandra, sorry voor de late reactie, maar ik had jullie berichtjes helaas niet eerder gezien.
Door Bosliefje
#3278924
Voor de KVV-voerders: Ramses1 heeft weer KVV, te bezorgen op 4 februari. zie bij het topic.
Wordt tot Den Bosch en ik dacht ook Eindhoven gebracht. Vorige keer was het mooie KVV en zeker niet duur.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3278930
Lothlórien schreef:Ik sta hier nog genoemd bij Wijchen, maar ik ben intussen verhuisd, dus haal mij in het eerste bericht maar weg.
Oke, dankjewel voor het doorgeven :)
Door Sonnee
#3283062
Sonnee woont inmiddels in Dussen ;)

En gelijk een vraagje voor de locals
Zeg tussen Gorinchem en Breda in

Waar halen jullie je vis en pens?
Ik ben kort geleden overgestapt op Darf
Heb nu drie soorten(konijn, eend en Noordzee)
Ik wil waarschijnlijk 1 of twee versies zonder vis blijven voeren( 1 soort is natuurlijk al voldoende qua dier variatie )
En wil er dan 1 keer per week vis en 1 keer per week pens bij gaan voeren

Maar kan nog niet echt een goed adres voor die twee vinden (liefst bio/zo schoon mogelijk)

Gaat om hoeveelheden van 8 a 10 kg pens p/m en
8 a 10 kg vis p/m
Gebruikersavatar
Door doranto
#3283072
Sonnee schreef:Sonnee woont inmiddels in Dussen ;)

En gelijk een vraagje voor de locals
Zeg tussen Gorinchem en Breda in

Waar halen jullie je vis en pens?
Ik ben kort geleden overgestapt op Darf
Heb nu drie soorten(konijn, eend en Noordzee)
Ik wil waarschijnlijk 1 of twee versies zonder vis blijven voeren( 1 soort is natuurlijk al voldoende qua dier variatie )
En wil er dan 1 keer per week vis en 1 keer per week pens bij gaan voeren

Maar kan nog niet echt een goed adres voor die twee vinden (liefst bio/zo schoon mogelijk)

Gaat om hoeveelheden van 8 a 10 kg pens p/m en
8 a 10 kg vis p/m
Vis heb ik altijd van Kiezenbrink. Een dierenwinkel besteld dat altijd voor mij en dan kan ik het daar afhalen.
Ik begrijp niet zo goed wat je met deze zin bedoeld: "Heb nu drie soorten(konijn, eend en Noordzee) Ik wil waarschijnlijk 1 of twee versies zonder vis blijven voeren( 1 soort is natuurlijk al voldoende qua dier variatie )
Je voert nu 3 variaties en wilt dat terug brengen tot 1 of 2? Eerlijk gezegd vind ik 3 variaties al bijzonder weinig. Of begrijp ik dat verkeerd? Ook zou ik verschillende merken afwisselen en niet alleen Darf.
Ik heb je locatie aangepast. ;)
Door Sonnee
#3283077
Ik voer nu drie versies Darf
Maar per versie zitten er 5 diersoorten in
Dus vandaar dat ik terug naar 1 variant wil
En daarnaast los vis wil voeren (ongemalen/heel dier)
En dan de wekelijkse pensdag

De drie versies is om uit te vinden wat er het beste gegeten word door de reu (de teef is een gevalletje kliko)
En dan de vis er bij om toch vis te voeren

Merken variëren klinkt leuk, maar werkt hier in de praktijk gewoon simpelweg niet door dat wij de grootste zeikstraal ever in huis hebben qua eten :P
Darf lijkt hij goed te blijven eten en daar knijp ik al bij in mijn handjes.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3283080
Sonnee schreef:Ik voer nu drie versies Darf
Maar per versie zitten er 5 diersoorten in
Dus vandaar dat ik terug naar 1 variant wil
En daarnaast los vis wil voeren (ongemalen/heel dier)
En dan de wekelijkse pensdag

De drie versies is om uit te vinden wat er het beste gegeten word door de reu (de teef is een gevalletje kliko)
En dan de vis er bij om toch vis te voeren

Merken variëren klinkt leuk, maar werkt hier in de praktijk gewoon simpelweg niet door dat wij de grootste zeikstraal ever in huis hebben qua eten :P
Darf lijkt hij goed te blijven eten en daar knijp ik al bij in mijn handjes.
Aah, duidelijk! :)
Door Sonnee
#3283083
Wel een foutje gemaakt
4 diersoorten per variant

Maar kan altijd twee vleesvarianten blijven voeren, dan zit ik ruim qua diersoorten

En Vis en pens er naast (pens gebruik ik ook voor het speuren)


Maar ik hou me aanbevolen voor goede pens en vis adressen :)
Gebruikersavatar
Door Kiek92
#3284819
Hallo! :biggrin2:

Ik ben Kiki, en nieuw op dit forum. Ik woon in Roosendaal en ben ongeveer 2 maanden geleden over gegaan op kvv. Maar ben ook al een klein beetje aan het orienteren en uitproberen op barf en prooidieren. Het is allemaal nog erg nieuw voor me en moet nog veel leren. Dus hoop dat ik ergens aan lijntjes mee kan doen om voor een leuk prijsje allemaal lekkere dingen in te kunnen kopen. Droger staat ook regelmatig te draaien om mijn hond te voorzien van lekkere snacks. Erg leuk om te doen allemaal!

Ik heb een rottweiler reu herplaatser genaamd Duke. Nu bijna 3 jaar oud. En ondertussen alweer bijna anderhalf jaar bij ons. (5e eigenaar).
Gebruikersavatar
Door doranto
#3284829
Hoi Kiki en Duke, welkom hier! :)
Wel sneu zeg voor Duke, dat hij in de eerste anderhalf jaar van zijn leven al 5 keer naar een andere baas ging! :-\ Hopelijk is zijn rugzakje daardoor niet te groot geworden.
Ook hoop ik voor hem dat hij nu zijn definitieve gouden mand heeft gevonden! Maar als hij inmiddels al anderhalf jaar bij jou is, zal het wat dat betreft wel goed zitten ;)
Ik heb je in het lijstje erbij gezet.
Door ien
#3289085
Nog iemand hier interesse in de KVV van Ramses?
Ik heb vorige keer bij haar besteld maar omdat ik eerst wilde testen of het in de smaak viel, heb ik maar een doosje besteld. En dat is al weer op ::)

Als er genoeg interesse is, wil Ramses wel weer een bestelrondje doen voor Brabant.

Zie topic:
viewtopic.php?f=4&t=134550



29 Maart KVV ***VOL***
Berichtdoor Ramses1 » Zo 05 Mar 2017, 13:10
Op 29 Maart ga ik weer KVV halen : Noord-Holland, Flevoland, Drenthe, Groningen en Friesland.

Het is prachtige kvv, van mooi vlees zonder enige toevoegingen, Granen en Gluten vrij.
Verpakt in doosjes met 10 kilo worsten en kost 20,- per doosje. Er komt 3,- vvk bij ongeacht de hoeveelheid dozen die je bestelt.

Het gaat om :
Een complete kvv van Kalkoen, Lam, Geit, Rund, Eend : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Eendkarkas.
Een complete kvv van Kip, Lam, Geit, Rund, en Kalkoen : 60% spiervlees, 15% orgaan en 25% Kipkarkas.

Voor mensen met honden die allergieën hebben kan er ook een enkelvoudige smaak of een mix van drie diersoorten bestelt worden.
Stuur dan even een PB
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door