Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3282557
...... dat hondjes mee mogen het zkh in de zaal op. Mis ze nu al vreselijk :'( :'( Ga vrijdag voor controle naar de huisarts na eeen nacht van 40,9° vindt hij dat ik erg blauwe lippen had en omdat ik het benauwd had, is hij zo gemeen om de ambulance te bellen. Ik nog roepen dat het niet kon, omdat de honden in de auto zaten. Die zijn door een assistente uitgelaten en bij de honden van de huisarts gelaten, zodat ze warm stonden. Toen ik op de brancard naar buiten ging kwamen net mijn jongens binnen. Laddy sprong bijna op de brancard :D ;D ;D :D Toen op de SEH, liggen van 12 u t/m 20 u, doodmoe. Nu lig ik op de longafdeling met longontsteking en vochtproblemen. Ik word gek van het in bed liggen. Zou zo graag naar huis gaan, naar huis, heerlijk naar mijn jongens
#3282563
Jeetje Dian wat een schrik. Wel lief dat ze je mannen zo goed hebben opgevangen.
En natuurlijk mis je ze, maar je ligt daar natuurlijk niet voor niks.
Dus braaf zijn, blijven liggen, goed eten en drinken en dan mag je vast weer snel naar huis.

Ps Zorgt je vader nu voor ze?
#3282565
pluk schreef:Jeetje Dian wat een schrik. Wel lief dat ze je mannen zo goed hebben opgevangen.
En natuurlijk mis je ze, maar je ligt daar natuurlijk niet voor niks.
Dus braaf zijn, blijven liggen, goed eten en drinken en dan mag je vast weer snel naar huis.

Ps Zorgt je vader nu voor ze?
Ja, mijn vader is in mijn huis, blijft daar ook zodat hij makkelijk dingen voor mij meenemen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door