Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door MDO
#3281830
Hallo,

Ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die ervaringen hebben met het middel Verm-x. Ik zie dat er al wel topics over zijn gestart, maar van een paar jaren geleden. Mensen die onlangs dit gebruikt hebben ?

Hoor het graag..
Door Lizzy
#3282185
Ik heb ooit naar de ingredienten gekeken en besloten het niet te kopen:

Samenstelling
Verm-X kruidenpreparaat: Bruine rijst, vogelmeel, suikerbietenpulp, aardappel, aardappelzetmeel, gist, knoflook, kaneel, zeewier, tijm, pepermunt, venkel, kleefkruid, brandnetel, mix van vitaminen en mineralen, gladde iep, bitterhout, Cayenne, groene thee extract, prebiotica FOS, probiotica MOS, zalmolie, kippenvet.
Verm-X koekjes:Bruine rijst, vogelmeel, suikerbietenpulp, aardappel, aardappelzetmeel, gist, knoflook, kaneel, zeewier, tijm, pepermunt, venkel, kleefkruid, brandnetel, mix van vitaminen en mineralen, gladde iep, bitterhout, Cayenne, groene thee extract, prebiotica FOS, probiotica MOS, zalmolie, kippenvet.
Verm-X vloeibaar: Knoflook, kaneel, ethanol, tijm, venkel, pepermunt, kleefkruid, brandnetel, gladde iep, bittehout en cayenne.
Verm-X Pellets: Thijm, Kaneel, Knoflook, Brandnetel, Quassia, Zonnebloemolie, Cayenne, Dextrose, Bietensuiker, Hennepzaad, Haver, Pepermunt en Iep.

Er zit mij net teveel in waarvan ik denk "wat moet mijn hond ermee?". Ik vind bruine rijst, suikerbietenpulp, aardappelzetmeel en gist echt niet fijn. En zonnebloemolie ook niet. Dus nou ja, dan blijft eigenlijk alleen het vloeibare spul over. En dan is het natuurlijk de vraag of het werkt! Op zich vind ik de inhoud niet oninteressant, qua kruiden. Ik zou me voor kunnen stellen dat het wel werkt.
Door MDO
#3282189
Ik heb begrepen dat het ook niet meer verkocht mag worden als natuurlijk ontwormmiddel. De aardappel in de koekjes is verklaarbaar, maar zou ook niet mijn voorkeur hebben. Dan blijft alleen de vloeibare over.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door