Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3267340
Ja ja, onze goedheiligman is nog maar nauwelijks uit het land
of wij nemen de kaarten met kerstwensen alweer in de hand

Om een ieder de gelegenheid te geven om hun kerstwens op het forum neer te zetten
en nee, hier gaan wij niet kieskeurig op de grootte van jullie afbeeldingen letten
Jullie kunnen hier al jullie, lieve, mooie wensen kwijt
Ook is hier natuurlijk dan ruimte voor jullie geknutsel van plaatjes met gekkigheid

Voor een ieder hebben deze dagen een ander gevoel of betekenis
Vier je de dagen met het gezin, alleen of doe je helemaal niets met kerstmis
Maar rust en vrede, dat is waar het om gaat
en vooral dat je een ieder altijd in zijn waarde laat

Wij als team wensen iedereen hier natuurlijk fijne kerstdagen en voor het komende jaar veel liefde en geluk
En voor al onze maatjes veel lekkere barfhapjes en wandelingen, dan kan ons jaar niet meer stuk! :reindeer:
Door cj
#3267347
Ik wens dat Rita en haar familie een goede Kerst hebben en dat haar zoon de dagen met plezier en pijnvrij doorkomen.
Ik vind het moeilijk om dit zo "plat" op te schrijven, maar Rita ik ken je niet, maar denk veel aan je.
Saskia
Door MillyMol
#3267520
Ik wens dat iedereen zich voorneemt om zich niets meer voor te nemen,
Hooguit iets dichter bij elkaar te staan.
Samen een stukje op te lopen, onderwijl delend in iemands problemen,
Zodat die ander weer even verder kan gaan.

Laten wij voor het nieuwe jaar de lat voor onszelf zo hoog leggen dat we er vlot onderdoor kunnen. :kerstzwaai:
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3267543
Pauline schreef:Afbeelding

En uiteraard heel veel sterkte voor iedereen die het gebruiken kan. :-*
Wat een geweldige kaart Pauline. Is dat Joep in die kerstbal in memoriam?
Heel mooi en liefdevol gedaan. Veel sterkte met het een plek geven van het verlies van je mooie Joep!

Karel.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3267580
Lazy Garfield schreef:Wat een geweldige kaart Pauline. Is dat Joep in die kerstbal in memoriam?
Heel mooi en liefdevol gedaan. Veel sterkte met het een plek geven van het verlies van je mooie Joep!

Karel.
Ja.... mijn grote kanjer in een kerstbal..., dat had ik mezelf nog niet gewenst voor 2016. Maar goed.., Joep had wat anders in gedachten.

Dank je, we gaan dapper verder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door