In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Hope
#3267501
Ben ik de enige die geen foto's meer kan plaatsen omdat dat schermpje van tiny-pic er niet meer staat?
Door eelke
#3267503
Dat is er toch gewoon? Even op het tinypic logo klikken? (heb ik net voor het eerst gedaan, maar dan krijg ik dus een schermpje) ( wie heeft eigenlijk die naam bedacht??! ::) )
Gebruikersavatar
Door Ina
#3267504
Geen idee... bij staat het icoontje nog wel maar mij is het nog nooit gelukt een foto te plaatsen >:(

( als het nu lukt zou leuk zijn ;) )

....en nee hoor.... weer niet :-[
Gebruikersavatar
Door pluk
#3267505
Hope schreef:Ben ik de enige die geen foto's meer kan plaatsen omdat dat schermpje van tiny-pic er niet meer staat?
Ik zie het logo wel gewoon en kan ook een foto uploaden...
Gebruikersavatar
Door Hope
#3267511
eelke schreef:Dat is er toch gewoon? Even op het tinypic logo klikken? (heb ik net voor het eerst gedaan, maar dan krijg ik dus een schermpje) ( wie heeft eigenlijk die naam bedacht??! ::) )
Maar het logo is weg...
Door eelke
#3267512
Oh, da's gek, zoals je leest staat het er bij mij en bij de anderen ook nog.


Uhm, volgens mij is dan altijd het advies bij gekke internet dingen; even je cookies wissen? (we blijven in Sesamstraat thema zo)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3267516
eelke schreef:Oh, da's gek, zoals je leest staat het er bij mij en bij de anderen ook nog.


Uhm, volgens mij is dan altijd het advies bij gekke internet dingen; even je cookies wissen? (we blijven in Sesamstraat thema zo)
Koekies opgeruimd, logo terug.
Je bent een held Eelke!
Door eelke
#3267517
Hope schreef:Koekies opgeruimd, logo terug.
Je bent een held Eelke!


Haha, nee joh, ik praat alleen anderen na :biggrin2: mooi dat t weer gelukt is!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3267532
Ik kan 'em ook niet meer vinden. :-\

Heb net wel een fotootje geplaatst met Tinypic, maar niet met het icoontje.
Zal er morgen eens de Ccleaner overheen doen, misschien helpt het. :)
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door