Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door westie
#323936
8) Mijn hond eet nu de kippennekken( niet platgeslagen, maar gewoon heel) netjes op. Kan ik nu i.p.v. de nekken vleugels geven. Zo ja, mag dat nu in zijn geheel of moet ik ze toch doorknippen? :-\
Door 202spots
#323953
[quote="westie"]
8) Mijn hond eet nu de kippennekken( niet platgeslagen, maar gewoon heel) netjes op. Kan ik nu i.p.v. de nekken vleugels geven. Zo ja, mag dat nu in zijn geheel of moet ik ze toch doorknippen? :-\
[/quote]

Je hoeft 't niet klein te knippen,maar knip wel even in de gewrichtjes zodat er geen bochten meer in de vleugel zitten.
Door westie
#324888
Ik heb net 1 kg op de markt (toolenburg) gehaald. Dat is een maal voor 8 dagen. Aangezien ik het slechts 1x in de week geef dus voor 8 weken ;D. Leuk zo'n klein hondje dat helemaal alleen is ;).
Door rees
#324977
[quote="Lupa"]
en niet op zoek hoeven te gaan naar een vriezkist van 300 liter, dan had ik genoeg gehad aan een minivriezertje van 3 liters
[/quote]

Dat bedoel ik ;D
heb er twee voor de doggies en een kleine voor ons zelf.
Door westie
#326460
Wat is Isis een monster ;D. Ze at de kippenvleugel zonder probleem goed op. Ze wilde niet uit de hand eten (vond ze erg raar geloof ik). Dus ben erbij gebleven. Wat een gekraak.
Door Truus
#326497
[quote="westie"]
Wat is Isis een monster ;D. Ze at de kippenvleugel zonder probleem goed op. Ze wilde niet uit de hand eten (vond ze erg raar geloof ik). Dus ben erbij gebleven. Wat een gekraak.
[/quote]
;D Dit is nog maar het begin ;). Leuk om dit te zien he?
Door westie
#327619
Ja zeker. Het is wel even wennen, gezien mijn botten fobie ;D. Ben benieuwd hoe ze dat (later) met de lams ribben gaat doen. Ze lijken bijna net zo groot als de hond zelf ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door