Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3259207
Kaio schreef:Echt prachtige foto's!
En wat komen die ogen van Laddy mooi uit ! Prachtig.
Laddy heeft zo'n donkere, strenge, hooghartig blik door zijn donkere wenkbrauwen en snoet.. Het zo'n heerlijke hond :smitten: :smitten:
Laatst gewijzigd door Dian op ma 31 okt 2016, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#3259245
de Meiden schreef:Graag gedaan Dian, heeft vanwege allerlei omstandigheden haast een jaar geduurd eer de shoot door kon gaan... :)
Maar het is gelukt, veel plezier met de foto's!


Ongelooflijk mooie foto's scherp tot in detail.
Heb zelf net een spiegelreflex van Nikon gekocht en hoop ooit eens net zulke mooie foto's te kunnen maken.
Maar zover ben ik nog niet, ben druk aan het experimenteren. :)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3259269
de Meiden schreef:Graag gedaan Dian, heeft vanwege allerlei omstandigheden haast een jaar geduurd eer de shoot door kon gaan... :)
Maar het is gelukt, veel plezier met de foto's!
wat in het vat zit verzuurd niet zo blijkt wel weer. Ben wel blij dat het nu wel door kon gaan, heb weer een schitterende serie foto's van mijn dierbaarste bezittingen (mijn vader en de jongens). Onwijs bedankt, het was niet zo makkelijk, omdat die knurften niet stil willen zitten...... te veel prikkels, te veel grassprieten die een grondig onderzoek moesten ondergaan ;D ;D Vind die van mij met de jongens ook prachtig. Mijn vader heeft van alle gezinnen foto's in de vensterbank staan en 1 van deze komt er bij voor mij :D ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3259283
Aprilsnow schreef:Hooghartig... zo kan je het ook noemen. Ik zou het mooie foto's van zeer voorname mannen noemen. Mooi hoor.
Rakker lijkt op de foto's een joris goedbloed, maar je kunt je daar onwijs in vergissen..... een vriendin van mij heeft een ODH-pup en afgelopen vrijdag hadden we afgesproken om even de honden weer gelegenheid te geven om nader kennis te maken. De oudste hond van haar is Rakkers vriendin, die kennen elkaar al zo lang, die rent in 1 ruk door naar Rakker en je ziet Laddy echt kijken van daar komt iets langs, snel en het gaat zomaar naar Rakker en niet eens naar Zijne Koninklijke Hoogheid Laddy. Die hond laat Laddy ook echt links liggen, Laddy bestaat niet volgens haar. De pup wil graag met Laddy spelen, maar hij begint ook te rijden...... dat doet hij dus wel op Laddy, maar niet op Rakker. Daar probeert hij het zelfs niet eens, terwijl ik dus altijd dacht dat Laddy dominanter zou zijn dan Rakker. Rakker corrigeert ook erg netjes als het volgens hem te wild gaat........... en dan luistert Bram, de pup, echt..... Laddy zegt niets, die laat het over zich heenkomen. En van hem had ik dus juist gedrag van Rakker verwacht :-[ :-X Wat kun je je dan toch nog vergissen in je eigen honden :-[ :-X
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3259459
Dian schreef:wat in het vat zit verzuurd niet zo blijkt wel weer. Ben wel blij dat het nu wel door kon gaan, heb weer een schitterende serie foto's van mijn dierbaarste bezittingen (mijn vader en de jongens). Onwijs bedankt, het was niet zo makkelijk, omdat die knurften niet stil willen zitten...... te veel prikkels, te veel grassprieten die een grondig onderzoek moesten ondergaan ;D ;D Vind die van mij met de jongens ook prachtig. Mijn vader heeft van alle gezinnen foto's in de vensterbank staan en 1 van deze komt er bij voor mij :D ;)
Ja de heren hadden duidelijk een eigen agenda.... allemaal vreemde luchtjes dan is er geen tijd voor poseren, zonde van je tijd ....

Iedereen bedankt voor de complimenten !
Gebruikersavatar
Door Dian
#3259543
de Meiden schreef:Ja de heren hadden duidelijk een eigen agenda.... allemaal vreemde luchtjes dan is er geen tijd voor poseren, zonde van je tijd ....

Iedereen bedankt voor de complimenten !
Tja, als man moet je natuurlijk wel je ding doen hè! Elk grassprietje ruikt anders en dan moet je wel even laten weten dat jij daar bent geweest ;D

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door