Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door doranto
#3247354
TamaraDBZ schreef:Ik zou er ook graag bij willen ! Uden :)

vriezer is onderweg en pup ook dus heb nog een voorraad om aan te leggen.
Ik heb je erbij gezet. We vinden het hier wel leuk als je je even voorstelt! ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3247376
TamaraDBZ schreef:Goed plan !

Tamara, 26 jaar, afgestudeerd als paraveterinair maar werk in de retail , 2 stuks noorse boskat en een oud duitse herder in de maak !
Leuk!
Welkom hier Tamara!
Ennuh ::)
fotootjes t.z.t. worden we héél blij van :D
Door orinake
#3247433
Nicole69 schreef:Hoi, Hoi, Ik heb een bestelling geplaatst bij het topic van Orinake en ga dat 8 oktober in Eindhoven ophalen.

Jullie kunnen dus bestellen en ik kan het tot aan Sprang-Capelle/Waalwijk meenemen.
Er kan nog 135kg mee richting Eindhoven voor de geïnteresseerden :)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3247780
Nicole69 schreef:Hoi Tamara,

Ik heb mijn bestelling gewijzigd. Gaat nu met HuskyAlmere mee ;)

Ik denk dat je deze vraag beter in het besteltopic van Orinake kunt plaatsen, of haar een pb sturen.
Door susanne1805
#3250718
Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Susanne en ik woon in Ossendrecht (vlakbij Bergen op Zoom) Ik heb 2 Amerikaanse Staffords. 1 van 3 en 1 van 3,5 mnd. Ik wilde me graag inschrijven als dat kan. Het gaat mij meer om de kvv. Ik weet niet of jullie dat ook doen? Het liefste zou ik Tammenga willen hebben hahah maar andere merken zijn ook welkom.
Gebruikersavatar
Door Meneer M Hond
#3255835
Doranto schreef:Iemand hier interesse in biologische kippen-looppootje en ganzen-looppootjes?
Het meeste is kip. In totaal ca. 3 kg.
gratis af te halen
Kunnen de hondjes dat gewoon rauw eten of is het bedoelt om te drogen? :)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3255862
Meneer M Hond schreef:Kunnen de hondjes dat gewoon rauw eten of is het bedoelt om te drogen? :)
Het wordt meestal als snack gedroogd heb ik begrepen. Als het gedroogd wordt mag dat niet te heet omdat er bot in zit (moet rauw blijven).
Ikzelf vind de botjes te hard vandaar dat ik het niet geef. Als anderen het wel willen geven mogen ze het ophalen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door