Angelique schreef:Maar ondertussen krijg ik toch meer het idee dat de herfst al gearriveerd is.En een heftige herfst zeg!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Maar ondertussen krijg ik toch meer het idee dat de herfst al gearriveerd is.En een heftige herfst zeg!
Lil schreef:Door ijs stijgt de lichaamstemperatuur gigantisch, dus dat zou ik niet durven nu. Anders gekoeld water of ehhh appelsap? Bij stemproblemen en keelpijn raden ze altijd appelsap voor mensen aan. Verzacht.Dat was ook mijn idee idd. Appelsap weet niet of ie het lust hoor
Angelique schreef:Ja plus dat ie het gewoon heerlijk vindt. En als ie moe is vindt ie het ook gewoon heerlijk om lekker bij het water te liggen.
Smorgens zwemmen is heel fijn, dat werkte hier ook super. Lijfje is dan even zo afgekoeld dat het veel langer duurt voordat ze het weer echt te warm hebben.
Kaio schreef:Ik en Fozzy ook! Werd wel gelijk best warm. Maar dat kan Fozz nog goed hebben, broekkie.De mijnen konden de zon wel waarderen. Nu is daar halfschaduw. Dus stuk zon, stuk schaduw etc. Scheelde wel dat ze snel klaar waren met rennen op het raceveldje. Daaraan merkte ik dat het warmer was. Ik vond het zonde om het bos in te duiken nu ik zon zag; had dat even nodig. Dus helaas kortere wandeling, maar ze waren helemaal blij ermee.
Lil schreef:Zojuist werd ik op zon getrakteerd!
frodo quin schreef:Warm, veel te warm. Het gaat nog enig sinds als ik stil lig, maar 32 graden, ook binnen is voor mij flauwval weer. Hoe sommige mensen nog voldoende zuurstof binnen krijgen, geen idee.Ik heb vanmiddag ook plat gelegen met migraine, zal idd tekort aan o2 zijn geweest denk ik.
frodo quin schreef:Warm, veel te warm. Het gaat nog enig sinds als ik stil lig, maar 32 graden, ook binnen is voor mij flauwval weer. Hoe sommige mensen nog voldoende zuurstof binnen krijgen, geen idee.Dat moet je mij niet vragen; meer dan eens bij 35 graden omgekiept en ik eet "veel" en ik drink heel veel. Kan er gewoon niet tegen.