Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#324137
dat doen mijn honden dagelijks uit dat gat wat onder de staart zit. Jullie kennen dat vast wel ;D
Nou heb ik alle koolsoorten uit de groentemix geschrapt en aan het vlees kan het volgens mij niet liggen.
Iemand een idee ??? :-\
Door jeanne
#324139
tja, af en toe doen die van mij dat ook wel hoor.
Maar ik vergeet altijd op te schrijven wat ze dan gegeten hebben :-\
groenteprut geef ik eigenlijk nooit, af en toe wat tafelresten.
Laatst gewijzigd door jeanne op ma 23 mei 2005, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#324178
Hier wordt er alleen geruft na overmatig eten van botten, of vlees dat ouder is dan 1 dag (gebeurt heel zelden), verder ruik ik ze eigelijk nooit.
Door Lizzy
#324223
Ze ruften hier maar op 1 dag. En dat is als ze die lamsribben/geitenribben met veel vlees hebben gehad. Als ik ze dan die dag vaak uit laat, dan is er niks aan de hand. Ruften ze altijd? Kun je het echt niet achterhalen zoals bijv. na een specifieke maaltijd? (bijv. na een botmaaltijd?). En ze ruften allebei? Dan zou ik toch denken dat het echt in je dieet zit. Dus of in specifieke botten of toch in je groentemix.
Door Mevroi Kruim
#324233
Hier ruften ze verschrikkelijk van vlees met bot. Vooral de kip (zou dat de Salmonella wezen? 8)) Na groente, gemengd met lever, ruik ik ze niet, kool of iets anders maakt niet uit (alhoewel een teentje knoflook ... nou ja, doe ik ook maar zelden).
Die geur is ook de reden dat ik ze 's avonds laat voer; daarna gaan we allemaal naar bed, de honden in de honden/werkkamer, met het raam open. 's Ochtend hebben we dan het ergste gehad ;D
Laatst gewijzigd door Mevroi Kruim op di 24 mei 2005, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#324367
Hier gaat Beau echt verschrikkelijk te keer na strotten.....paarse dampen...... :-X :-X...soms is het zo erg dat ik hem een half tabletje Okugest geef...dat helpt prima.
Door Mevroi Kruim
#324384
Peet schreef: Hier gaat Beau echt verschrikkelijk te keer na strotten.....paarse dampen...... :-X :-X...soms is het zo erg dat ik hem een half tabletje Okugest geef...dat helpt prima.
Whahahaa Afbeelding
ik vin ze trouwens meer groenig-bruin Afbeelding
Door bas rouge
#324412
Ik heb alleen gemerkt dat er kwalijk riekende luchten kwamen uit de honden nadat ze kalfsstrot hebben gekregen, geen idee waarom eigenlijk.
Door jeanne
#324582
Kruimel schreef: Hier ruften ze verschrikkelijk van vlees met bot. Vooral de kip (zou dat de Salmonella wezen? 8)) Na groente, gemengd met lever, ruik ik ze niet, kool of iets anders maakt niet uit (alhoewel een teentje knoflook ... nou ja, doe ik ook maar zelden).
Die geur is ook de reden dat ik ze 's avonds laat voer; daarna gaan we allemaal naar bed, de honden in de honden/werkkamer, met het raam open. 's Ochtend hebben we dan het ergste gehad ;D
nu je het zegt, het is als ze ieder een soepkip hebben gegeten, dan word er hier geruft. Schoot me gister nog te binnen
Door MarijeJoanne
#325047
Hier stinkt er op het moment ook eentje, maar dan wel iets op een andere manier.

Van de week hebben ze vis gehad (->haringafval, naast ander vlees en bot ed) en Gizmo met zijn lange oren (Eng Cocker Spaniel) heeft blijkbaar met zijn oren vol in zijn bak met eten gehangen ::) .

Die gaat dus vandaag of morgen maar weer eens in bad.
In principe zou ik dat elke week wel kunnen doen, maar aangezien ik hem liever niet te vaak was, doe ik dat alleen als het echt hoognodig is.
En dat is het nu dus wel weer 8) .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door