Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#323883
Ik vroeg me af of ik Ziggy al een dagje mee kan laten vasten. Ze is nu 9 maanden.
Door rees
#323898
Doe het meestal als ze een jaar zijn
weet eigenlijk niet waarom :-\
Gebruikersavatar
Door Nitus
#323899
Je bent ook helemaal niet ongeduldig hè? ;)
Ik dacht dat Eliasen honden vanaf een leeftijd van 12 maanden liet vasten, maar ben er niet helemaal zeker van :-\.
Laatst gewijzigd door Nitus op ma 23 mei 2005, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#323903
Vasten met 9 maanden... ???....dan zijn ze toch nog in de groei?...Ik zou het niet doen......lekker laten eten en groeien... ;)
Door Laura2004
#324011
Ze is al helemaal uitgegroeid. Ze weegt al 24 kilo (ze is gewoon slank) en normaal weegt een (volwassen)amstaff teefje 18 kilo. Ze moet alleen nog wat steviger worden. Ze is nog een beetje zacht voor een staffie.
Ik wil haar laten vasten, omdat ze de laatste dagen heel erg stinkende ontlasting heeft en ze laat heel erge stinkende scheten.
Maar als het niet kan dan zal ik haar niet laten vasten. Daarom heb ik het gevraagd. Om te weten of het kwaad kan of niet.
Door Lizzy
#324045
In het boekje van JdBL staat dat iedere welp van meer dan vier maanden oud behoort te vasten. Een halve dag per week. En eens per maand moet de welp (vanaf vier maanden) 1 hele dag vasten. Zodra de hond volwassen is, moet hij 1 dag per week vasten. Aldus JdBL.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#324064
Met 9 maanden vasten ze hier gewoon al mee, maar ik moet wel zeggen dat die ene vastendag al qua hoeveelheid voeding is meegerekend over de andere dagen.
Door Laura2004
#324179
Ik dacht ook dat het geen kwaad kan. Ze heeft twee dagen achter elkaar ribben gehad en ze poept heel veel en het stinkt heel erg, dus het leek me goed om haar een dag te laten vasten.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op di 24 mei 2005, 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door