Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
#323207
Vanavond een kippennek van de honden platgeslagen met een hamer (ja echt Paul keek me aan of ik nou helemaal mesjogge geworden was) en aan de katten voorgezet. Oliver vindt het echter allemaal maar zo-zo, die vindt dat hij er een beetje teveel moeite voor moet doen (vindt hij soms al met afsnijdsels van kipfilet, de muts), hij begint dan te kokken - ik denk een taai stukkie in zijn keel?- en houdt ermee op.


Stan loopt met dat ding te schudden of het een lieve lust is, maar of hij er wat vanaf krijgt?

Hoe doen jullie dat met nekken? Ik hoor ze namelijk niet echt 'kraken' zoals de honden dat doen. Volgens mij krijgen ze het nooooit op. Sunday staat erbij te kijken zo van: o wee als jij je omdraait, dan is die nek van mij (ja die is er echt gek op)

Ze eten trouwens grotendeels brok, regelmatig een hap vers en afsnijdsels enzo. Wil ze toch steeds meer vers gaan geven maar ja katten he? ::) ::)
Laatst gewijzigd door Femke op za 21 mei 2005, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door An
#323345
Ik ga dat echt niet in stukken doen voor ze. Een kat is perfect in staat om dat op te eten hoor, maar ze moeten wel wennen, al dat gekraak vonden ze hier eerst ook vreemd. (het blijven katten natuurlijk dus het kan wel zijn dat ze je zo africhten dat je het in stukken moet knippen voor hunne hoogheden...)


Nu moet ik vaak al aan het bezoek uitleggen wat dat gekraak in de keuken is....hahahahaha
Gebruikersavatar
Door sylvia
#323353
Phoebe kan ze ook heel opeten hoor, maar die is wat luier en nu heeft ze ieder extra grammetje voer nodig dus krijgt ze het in stukken, ze moeten het zeker zo weg kunnen krijgen, ze kunnen een gevangenvogel ook zo wegwerken dus een simpele kippennek mag geen probleem zijn.
Door Mevroi Kruim
#323399
Voor de tandeloze ouwetjes in het begin platgeslagen en in stukken geknipt, nu alleen voor de kleinste nog in stukken, de rest eet ze zo.
Kijk, d'r moet natuurlijk wel over gemopperd worden, het blijven katten tenslotte ;D
Door Femke
#323438
nou uiteindelijk hebben ze het niet opgegeten, dus sunday zag zijn kans en heeft ze gejat. Zal vanmiddag eens kijken of ze nog steeds geen zin hebben als ze de hele dag geen eten hebben gehad 8) 8) wat een trut ben ik he?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#323531
Femke schreef: nou uiteindelijk hebben ze het niet opgegeten, dus sunday zag zijn kans en heeft ze gejat. Zal vanmiddag eens kijken of ze nog steeds geen zin hebben als ze de hele dag geen eten hebben gehad 8) 8) wat een trut ben ik he?
Maar dat wisten we al hoor doos ;D
Door Nelly
#324183
Sla hier de nekken ook plat en snij ze in 3 stuken. Zip eet ze goed; Mistral vind het maar niks. Gemalen kip en spiervlees wil hij wel eten, evenals bibi natuurmix, maar verder moet je bij hem nergens mee aankomen. ::) Katten....wou dat ik er nog een paar had :P ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door