Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#322582
Vanavond heb ik anderhalf uur groente staan snijden, hakken en pureren en in de vriezer gedaan. Nou heb ik alleen maar gigantische bakken voor in de vriezer (je weet wel: van die 'doggybags voor afhaal-chinees'. Bestaan er ook kleine wegwerpbakjes voor in de vriezer?
Door Doedels
#323009
Ejka schreef: Ik gebruik ook saladebakjes om de groentemix in te vriezen.
Geweldig! ;D Wij eten allerlei salades met de gekste E nummers om de bakjes te kunnen gebruiken voor de gezonde groentemix voor onze hondjes. Ik wordt zo vrolijk van dit forum. ;D
Door Truus
#323010
Doedels schreef: Geweldig! ;D Wij eten allerlei salades met de gekste E nummers om de bakjes te kunnen gebruiken voor de gezonde groentemix voor onze hondjes. Ik wordt zo vrolijk van dit forum. ;D
;D ;D ;D Waar het allemaal wel niet goed voor is ;D
Door Bianca1
#323423
Ik heb inmiddels de -voor mij- ideale oplossing gevonden hiervoor, want ik vond het nogal een plasticverspilling met al die diepvrieszakjes en weggooi bakjes, (en de zakjes lekken bij het ontdooien zodat je evt dubbel moet verpakken ::))en de meeste saladebakjes vond ik te groot. Het invriezen in klontjes is wel een goed idee, maar dan heb je wel heel veel ijsblokbakjes nodig om een goede voorraad te kunnen invriezen...?
Ik gebruik nu de kleinste maat diepvriesbakjes van de hema (in verschillende maatjes te koop)en aluminium -wegwerp- kuipjes van de makro, met zo'n kartonnen dekseltje erop, als je daar een beetje handig mee omgaat kun je die vaak hergebruiken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door