Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#3228688
Zoals jij het beschrijft wat het een bijzondere persoonlijkheid.... wat verdrietig allemaal.... veel sterkte.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3228710
Gecondoleerd Mowgli. Je hebt hem prachtig omschreven, wat een gat zal hij achter laten en wat is het allemaal snel gegaan. . Sterkte!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3228735
Ik heb speciaal voor Jacy een bakfiets gekocht. Meneer vindt het geweldig en de kleintjes van mijn ouders zijn er ook al (stilstaand) in geweest. Het lijkt een dikke hit. Zondag voor het eerst wat langer weggeweest, heeft Jacy sinds gisteren prutoogjes
Mijn inziens van de wind in de bakfiets, vriendje houdt het op een andere oorzaak. ... stomme fiets. .
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3228739
Gecondoleerd Mowgli. Heel erg veel sterkte met het gemis. Al deze bijzondere herinneringen blijven bij je, zo leeft hij voort.
Door jasmijn
#3228773
Fenixjuh schreef:Ik heb speciaal voor Jacy een bakfiets gekocht. Meneer vindt het geweldig en de kleintjes van mijn ouders zijn er ook al (stilstaand) in geweest. Het lijkt een dikke hit. Zondag voor het eerst wat langer weggeweest, heeft Jacy sinds gisteren prutoogjes Afbeelding
Mijn inziens van de wind in de bakfiets, vriendje houdt het op een andere oorzaak. ... stomme fiets. .
Teur niet er is een oplossing ;)

Afbeelding

Afbeelding

Dan heeft hij geen probleem meer met wind in zijn ogen :cool: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door