koekje schreef:Zieke kabouter. Ze plast bloed en heeft koorts. Kuur AB geven kan niet, ik moet eerst een urinestaal opvangen met een onmogelijk plaszakje.
Jeetje Koek wat eng met zo'n mini koekje. Heel veel sterkte en beterschap voor je meisje.
+1
Hier dus ook niet, ja hij heeft een toekomst (hoewel hij ziek schijnt te zijn) en ik heb er 1, maar op geen enkele wijze, nu niet, dan niet en nooit niet zullen die 2 toekomsten elkaar kruisen.
Een keuze die hij voor mij gemaakt heeft door zijn eigen daden, en dat is ruk maar het is wat het is.
meneer is AB gaan halen. ik blijf niet trutten. Als Vera een kat zou zijn geweest, had ik ook allang AB gehad. we zijn vanmiddag bij de hap geweest en daar zijn al eerder kno-dingen uitgesloten. vanmiddag zaten er een paar roze/rode druppels in het plaszakje, maar dat was niet genoeg om op kweek te zetten.
koekje schreef:meneer is AB gaan halen. ik blijf niet trutten. Als Vera een kat zou zijn geweest, had ik ook allang AB gehad. we zijn vanmiddag bij de hap geweest en daar zijn al eerder kno-dingen uitgesloten. vanmiddag zaten er een paar roze/rode druppels in het plaszakje, maar dat was niet genoeg om op kweek te zetten.
Wat een zorgen om de kabouter! Ik hoop dat ze nu snel opknapt.
koekje schreef:Zieke kabouter. Ze plast bloed en heeft koorts. Kuur AB geven kan niet, ik moet eerst een urinestaal opvangen met een onmogelijk plaszakje.
Veel beterschap! Vreselijk als ze afzien.
Hopelijk knapt ze snel op!
Ondertussen volstoppen met wat ze maar wil drinken?
Voor Lil in Karin
Koekje, wat naar voor jullie minikoekje... heb zelf eens nierbekkenontsteking gehad en dat is geen pretje. Hoop dat jullie kleine snel mag opknappen