Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3225569
Kim, er staat genoeg informatie over anti tekenmiddelen bij vaccinatie enz. Even nakijken en antwoord op je vraag.
Ik neem aan, dat je vorige honden toch ook wel eens een teek hadden en dat je die dan gewoon al of niet met je nagels er uit peuterde?
Bij een jonge hond is dat precies hetzelfde, dat zal geen verrassing zijn.

Hanny
#3225599
De vorige honden kregen eens in de zoveel tijd gif, anders was het echt geen doen hier. Maar ik vind hem daar echt nog veel te klein voor.
Natuurlijke spray, okee. Kan hij ook mooi wennen aan spraygeluiden :biggrin2:
#3225600
Wat fijn dat het slapen zo verbeterd is! :)
Dat joelen houdt vanzelf wel een keertje op.

Tot nu toe pas 1 losse teek is toch best wel prima?
Wij hebben een zelfgemaakt mengseltje (is thuis voldoende maar hier in Zweden totaal niet dus nu hebben ze gif) en die vind Boeke niet zo leuk, hij kijkt heel sneu zodra we het pakken en moet eerst door het gras of over het tapijt rollen voordat hij weer wil luisteren. ;D

Succes met dat slimme, wij vonden slimme puppewup Boekjewoekje ook erg leuk, totdat het slimme puber draak Boeke werd. :biggrin2:
Door Lil
#3225602
Kim_S schreef:De vorige honden kregen eens in de zoveel tijd gif, anders was het echt geen doen hier. Maar ik vind hem daar echt nog veel te klein voor.
Natuurlijke spray, okee. Kan hij ook mooi wennen aan spraygeluiden :biggrin2:
Dat is hier idem ;) :(
Boris kon het op het laatst niet meer aan om gif te krijgen en ik had spray van silverlibde geloof ik. Werkte max 1 uur, maar zover kon hij toch niet meer mee.
#3225606
Kim_S schreef: Lekker ventje is het :-*

Afbeelding
Wat een schatje..Ik ben benieuwd wat voor streken hij nog gaat krijgen. ;D .Wetters zijn leuk..maar supergevoelig, af en toe beetje zelfstandig, humoristisch..Maar het gaat helemaal goed komen als ik het zo lees..
#3225631
Anne in Duitsland schreef:Bestel 'm voor mij effe mee! Ik pb je zo even.
Is goed!

Hij heeft net zijn eerste barfhapje op, een halve kwartel. Ging erin als... kwartel :biggrin2:
Uiteraard ging hij meteen achterstevoren zitten toen hij door had dat ik foto's maakte ::)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door