Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3223242
Ronald schreef:Dank je wel allemaal. Tuttebel ligt lekker op de bank. Mag anders nooit, maar nu mag het gewoon.

Vandaag even de kop leeg laten waaien. Was niet zo'n strak plan, want er was best wel veel woei in Noord-Holland. Veel meer dan in Friesland.
Maar goed, heelhuids heen en weer en niet hoeven wachten bij de sluizen.

Nu voor de laatste keer eten maken voor Nox... :'( Het is goed zo.

Morgen krijgt ze lekker haring.
Verwen haar nog maar even lekker :-* :-*
Moeilijk he ? :'(
Dikke knuf voor jullie :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door kira
#3223289
Heel veel sterkte Ro. Knuffel haar nog maar lekker.


Vandaag een groepsronde dierenarts gedaan zodat iedereen mee kan op vakantie. En net met de jongste telg een echt diploma gehaald, level een detectiewerk is binnen.
#3223293
kira schreef:Heel veel sterkte Ro. Knuffel haar nog maar lekker.


Vandaag een groepsronde dierenarts gedaan zodat iedereen mee kan op vakantie. En net met de jongste telg een echt diploma gehaald, level een detectiewerk is binnen.
Knap gedaan, gefeliciteerd. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3223351
kira schreef:Heel veel sterkte Ro. Knuffel haar nog maar lekker.


Vandaag een groepsronde dierenarts gedaan zodat iedereen mee kan op vakantie. En net met de jongste telg een echt diploma gehaald, level een detectiewerk is binnen.
Een heus diploma! :biggrin2: gefeliciteerd!

Hoorde van de baas dat Kaio vannochtend eruit genaaid is, in het bos... Ging achter een konijn aan ::) , naja eigenlijk ben je bij hem wel blij als ie het doet, hij voelt zich duidelijk weer prima! ;D ( dat doet best goed als ie 2 weken geleden niet echt zichzelf meer was) Goed daarna ging het pad wel bergaf en is ie op zijn plaat gegaan :-[ Dan krabbelt ie omhoog en kijkt om zich heen niemand gezien he!
Hij wordt echt heel oud nu, dat is aan vanalles te merken, dus tja daarom kun je wel genieten van deze streken, en zijn lach op zijn kop. Zolang deze er nog zijn is het nog goed!
Door pallas
#3223892
Voor het eerst een hele dag met maar 1 hond. Didot en ik hadden beide behoefte aan afleiding, gelukkig kan dat met dit weer.
We hebben een paar mooie rondjes gemaakt. En hij heeft genoten.
En dat is goed.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3223897
pallas schreef:Voor het eerst een hele dag met maar 1 hond. Didot en ik hadden beide behoefte aan afleiding, gelukkig kan dat met dit weer.
We hebben een paar mooie rondjes gemaakt. En hij heeft genoten.
En dat is goed.
Fijn om te horen. :-* :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3223899
pallas schreef:Voor het eerst een hele dag met maar 1 hond. Didot en ik hadden beide behoefte aan afleiding, gelukkig kan dat met dit weer.
We hebben een paar mooie rondjes gemaakt. En hij heeft genoten.
En dat is goed.
Ja ook voor Didot is het wennen. Zijn trouwe vriendin. Fijn dat jullie vandaag samen afleiding vonden :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Radja
#3223934
pallas schreef:Voor het eerst een hele dag met maar 1 hond. Didot en ik hadden beide behoefte aan afleiding, gelukkig kan dat met dit weer.
We hebben een paar mooie rondjes gemaakt. En hij heeft genoten.
En dat is goed.
Ondanks dat het vreselijk triest is,vind ik het fijn dat Didot heeft genoten! En jij misschien een beetje omdat Didot genoot! Pallas heb je bij Ronald al veel sterkte gewenst,omdat jij hier niet meer veel zit,maar ook voor jou een dikke :bigarmhug: :-* en heel veel sterkte!
Door pallas
#3224083
Radja schreef:Ondanks dat het vreselijk triest is,vind ik het fijn dat Didot heeft genoten! En jij misschien een beetje omdat Didot genoot! Pallas heb je bij Ronald al veel sterkte gewenst,omdat jij hier niet meer veel zit,maar ook voor jou een dikke :bigarmhug: :-* en heel veel sterkte!
Ik lees nog met regelmaat hier op BP, maar schrijven kost me veel energie. Dankjewel voor je dikke knuffels :-)
Door eelke
#3224140
We zijn het dak van het schuurtje aan het uitbreiden. Stenen schuurtje met golfplaten dak. Meneer was vergeten die golfplaten te meten voor hij ze ging bestellen, dus die zijn nu te kort ::) maar het houten geraamte staat, en bijna helemaal in de beits ook al. Nu even eten en afbeitsen, en dan van de week, als de goede platen binnen zijn, die er ff opboren, maar dat zal geen uren werk zijn (en tenminste ook niet zo'n gedoe met meten, aftekenen en waterpas maken).
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3224620
Vandaag bij 2 grote blauwe winkels de ogen uit de kassen laten rollen door slechts een paar containers vulling te brengen. Het landelijke orderverzamelsysteem lag/ligt eruit en er kunnen dus geen winkels bevoorraad worden. Hopelijk wordt alles vanavond weer actief, anders staat het morgen in de krant denk ik met foto's van een leeg geroofde winkel. Dus mocht je nog spullen voor de bbq willen hebben van die winkel, zou ik niet te lang wachten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3224631
Voorlopig nog kookcorvee bij mijn ouders. Mijn moeder kan nog steeds niet goed vooruit en mijn vader kan alleen spaghetti maken. Vanavond lekkere wraps voor ze gemaakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3224894
Wooooow, vanadaag vanaf de 6de verdieping schitterend uitzicht op de oefeningen van de luchtmacht voor de luchtmachtdagen morgen en overmorgen. Super spectaculair! Stap ik in mijn auto, zegt de nieuwslezeres: er is er een neergestort!!! Gelukkig in een vijver en de piloot lijkt redelijk oke. Doodeng!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door