Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lizzy
#322383
Zojuist zie ik Snuf stuntelen op de trap om bij haar bakje eten te komen. Dus ik haal haar van de trap, kan ze niet meer normaal lopen. Ze valt om! Ze loopt als een dronken zeeman. En haar ogen staan ook raar. Dit is dus echt van het een op het andere moment, want vanmorgen zag ik nog niks aan haar!

Ik heb de DA gebeld en die (vervanger van mijn DA) had eigenlijk geen tijd maar Leo heeft toch een afspraak afgedwongen. Maar dit klinkt niet goed.....

Ze heeft vandaag dus nog wel gegeten. En is gewoon op de bak geweest. Snuf is nu 17,5 jaar oud. Herkent iemand dit?
Door Lizzy
#322388
Loeka schreef: Beroerte?
Ja, daar zat ik ook aan te denken... hoewel haar ogen wel alert bewegen. Ze reageert ook wel op 'm stem. Ohhh, ik maak me een partij zorgen..... :'(
Door zurca
#322416
Ik zou ook denken aan een beroerte. Maar ik herken er ook wat van toen Meid suikerziekte had en in een hypo zat....
Overgens heb ik een konijn gehad die een beroerte had gehad, die kon daar prima mee leven..

Ik duim mee voor jullie Snuf :-* :-*
Laatst gewijzigd door zurca op do 19 mei 2005, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kefraya
#322418
Oh bah Lizzy, dat klinkt niet goed :-\
Onze Frea was op een gegeven moment ook heel wankel op zijn pootjes, maar dat was echt op het laatst :-\

Ik zal heel hard voor je duimen :-* :-*
Door geer
#322419
Ik ken ook een kat die na een beroerte (met acupunctuur dacht ik) weer tiptop voor de dag kwam hoor! Dus we gaan gewoon heel hard duimen!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#322459
Ik dacht ook gelijk aan een beroerte, en inderdaad daar kunnen ze weer een heel eind bovenop komen, ook als ze 17 1/2 jaar oud zijn , tenslotte kunnen katten wel 30 worden.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door