De kitten zit inderdaad niet in optimale omstandigheden, wilde dat het anders was, maar soms kom je wat tegen...
Als het financieel kon nam ik ze allemaal. Het liefst ging ik hem nog eerder ophalen. De enige reden dat ik hem laat blijven is zijn moeder en niet omdat ie in knusse huiselijke omstandigheden 'opgroeit'

Ze zijn de beestjes liever vandaag nog allemaal kwijt. Ze verblijven in de schuur
Ik heb een volwassen kat van 10 jaar in huis. Ik heb ook eerder kittens opgevoed.
Poes 1 was moederloos en kreeg ik in huis met 8 weken nadat ik haar voor het eerst ontmoette toen ze vijf weken was in de opvang. Ze weigerde zelfstandig te eten en op de dag dat ik binnenwandelde ging ze prompt eten. Vorig jaar juni is ze overleden aan ??? we zijn er na honderden euro's onderzoek nooit achtergekomen

Mijn allerliefste knuffelpoes is maar 11 jaar geworden.
Poes 2 kwam uit dezelfde opvang en was 9 weken. Ook een hele lieve aanhankelijke knuffelpoes. Zij is overleden op 6 jarige leeftijd aan nierfalen
Kat 3 is nog in huis. Heel erg alive and kicking

Hem kreeg ik met 16 weken uit de opvang. Wordt liever niet opgepakt (dan raak je echt gewond) en ligt ook niet op schoot. Wordt wel graag geaaid wanneer hij dat blieft

Hij eet KVV en soms brok of een kuipje vers gestoomd vlees wanneer ik eens vergeet het vlees te ontdooien.
Het is idd bij wet verboden om kittens jonger dan 7 weken bij de moeder weg te halen. Helaas weet niet iedereen dit.
Ik weet het wel. En ik weet ook dat 8 weken zelfs nog jong is, maar als zij vanaf 6 weken al kittens meegeven, dan is dat nest voor de 8 weken wel leeg

zucht.
Het liefst haal ik hem zo snel mogelijk op. Zaterdag en maandag zijn we nog een dagje weg, dus dinsdag zou ik hem kunnen halen. Dan is hij 7 weken en 3 dagen oud.
Maar ja.....dubio, waar doe ik voor het beestje goed aan? En wat maken die paar dagen uit? Waarschijnlijk is het vooral mijn gevoel
Ik weet dat een kat andere behoeftes heeft dan een hond i.v.m. taurine. Overigens is onze kat dol op pens, dat schijnt niet vaak voor te komen las ik
Heel verhaal.....ik zit ermee in mijn maag. Ik weet dat hij het hier goed gaat hebben. Qua voeding en liefde en aandacht. Ik werk momenteel niet, dus heb alle tijd voor hem naast het zorgen voor de kinderen. Maar NU....het idee dat hij daar NU in de schuur zit

wel een inpandige schuur, maar toch...