Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3215747
Vanmiddag een tweede gesprek voor een baan. Kreeg ik net pas te horen dus ik moet in mijn informele kloffie naar het gesprek gaan. :-[
Ze zeggen daar dat dat geen probleem is, maarja handig vind ik het niet.
Graag om 14.30 heel hard duimen!!
Door Anne in Zweden
#3215753
Doen we! En joh, het gaat niet om je kloffie. Misschien voel je je zekerder als je wat opgedofter bent, maar bedenk dit: blijkbaar willen ze jou om je inhoud, niet om de verpakking!
Door Tanna
#3215780
Succes!
Ik heb ooit een sollicitant gevraagd of hij altijd zo keurig in het pak zat..........wij waren namelijk over het algemeen erg casual gekleed! :biggrin2:
Door Lizzy
#3215788
hannabelgje schreef:Bedankt voor de duimen!!!! Ik ben aangenomen!!!!!! Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

:circle: :circle: :circle:

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Door hannabelgje
#3215792
-Saskia- schreef:Gefeliciteerd! Wat ga je doen en wanneer ga je beginnen? Of heb ik het gemist? :-[
Ik ga de technische administratie doen voor een netwerkbeheerder van gas en elektra. Ik kom dan op de gasadmin. Waarschijnlijk volgende week al beginnen. Maar morgen moet ik nog op sollicitatiegesprek voor een andere baan. Die is voor 24 uur. Die betaald minder, maar is dus veel minder uren en beter toekomstperspectief.
Maar nieuw werk heb ik sowieso. Ik werk nu nog even bij UWV maar dat liep maar tot einde deze maand.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door