Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door nicolette
#3214313
Hoi,

Ik wil mijn pup laten titeren, maar nu hoor ik van de DA dat hij na bloedafname pas na 1 week de vaccicheck doet. (Meerdere buisjes tegelijkertijd). Weet iemand of het wel betrouwbaar is om het bloed zo lang te bewaren.

Gr. Nicolette
Door Lizzy
#3214316
nicolette schreef:Hoi,

Ik wil mijn pup laten titeren, maar nu hoor ik van de DA dat hij na bloedafname pas na 1 week de vaccicheck doet. (Meerdere buisjes tegelijkertijd). Weet iemand of het wel betrouwbaar is om het bloed zo lang te bewaren.

Gr. Nicolette
Huh? Nou, dit zou ik dus eerlijk gezegd niet accepteren.... Dit is niet de normale gang van zaken gewoon. Of het kan weet ik niet eens (je zou NML health kunnen vragen) maar ik zou dit gewoon zo niet willen! Het kan namelijk gelijk en ze hebben er maar heel weinig bloed voor nodig.
Door nicolette
#3214318
Vond het ook al vreemd en heb nog geen afspraak gemaakt.

Nu heeft mijn pup met 6.5 week zijn eerste enting gehad. Moet je dan 4 weken wachten voor je een titer bepaling kan doen.

Gr. Nicolette
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3214321
ik hoor het vaker, het komt denk ik omdat als je eenmaal het pakket open hebt je het binnen een bepaalde tijd moet gebruiken. Gister ook een vriendin die een dag op de uitslag moest wachten omdat er eerst 12 bloedjes verzameld moesten worden.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door