Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3207232
Owww ik mis mijn winteruur. Het voelde als 4.15 u ipv 5.15 u toen ik uit bed moest. En nu bijna een uur later ben ik nog steeds niet wakker. Op het werk maar aan de koffie. Pffff

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door Lil
#3207233
Angelique schreef:Nee...we gaan wandelen...hoi hoi....Angels rent naar de auto...jump jump...ik kom er achteraan met riempje...ze ziet riempje...rent weer hard naar binnen. >:(
Oeps zij wilt een eigen klaagtopic: moet aan de riem. Pffffff life sucks.
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3207234
Leuk hoor feestdagen, alleen moet ik deze dagen altijd inhalen op mijn werk.
Cliënten willen graag een schoon huis en mijn baas vind dat dat dan maar ingehaald moet worden op mijn vrije middagen. :-X
Gebruikersavatar
Door Laika
#3207240
Kaio schreef:Uhm uhm, ik weet weer waarom ik geen slagroom eet, gisteren weerbde hele avond en nacht propvol niet fijn gevoel gehad ::)
Maar voor de rest heb ik niks te klagen :biggrin2:
Is het niet de toegevoegde carrageen in de slagroom? Ik krijg daar ook slechte nachten van. Je zou eens biologische slagroom kunnen proberen (daar zit geen carrageen in)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3207243
Laika schreef:Is het niet de toegevoegde carrageen in de slagroom? Ik krijg daar ook slechte nachten van. Je zou eens biologische slagroom kunnen proberen (daar zit geen carrageen in)
Oo geen idee, zou zomaar kunnen. Maar och ik eet toch nooit slagroom, ik vind het altijd tegenvallen, qua lekkerheid bedoel ik het dan ook. En dan krijg ik nog dat gevoel naderhand. Ik prefereer sowieso vlaai oid zonder slagroom, is het ook iets minder 'slecht' ;D
Door Anne in Zweden
#3207289
Het Word-document waarin ik aan het vertalen ben, is gekopieerd vanuit een PDF-document. Bij het kopiëren zijn hele stukken tekst niet meegekomen, zodat ik die nu alsnog moet invoegen. Gevolg: ik vertaal me de neten en toch wordt het restant van de brontekst steeds langer. Ben je op pagina 3 van 10 pagina's (dus nog 7 te gaan denk je), staat er ineens dat je op pagina 3 van 11 bent. En daarna op pagina 4 van 12. Zo komt die klerevertaling nooit af natuurlijk. >:(
Door Mowgli
#3207295
Anne in Duitsland schreef:Het Word-document waarin ik aan het vertalen ben, is gekopieerd vanuit een PDF-document. Bij het kopiëren zijn hele stukken tekst niet meegekomen, zodat ik die nu alsnog moet invoegen. Gevolg: ik vertaal me de neten en toch wordt het restant van de brontekst steeds langer. Ben je op pagina 3 van 10 pagina's (dus nog 7 te gaan denk je), staat er ineens dat je op pagina 3 van 11 bent. En daarna op pagina 4 tot 12. Zo komt die klerevertaling nooit af natuurlijk. >:(
:crazy2: In de praktijk blijkt het net zo te gaan als bij het huiswerk... *Denkt er nog eens hard over na of ze echt wel vertaler wil worden*

Sterkte met het halen van de deadline (wat doe je trouwens op BP als je brontekst steeds langer wordt? ::) )
Door Anne in Zweden
#3207297
Mowgli schreef::crazy2: In de praktijk blijkt het net zo te gaan als bij het huiswerk... *Denkt er nog eens hard over na of ze echt wel vertaler wil worden*

Sterkte met het halen van de deadline (wat doe je trouwens op BP als je brontekst steeds langer wordt? ::) )
Klagen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door mariekes_katten
#3207318
Ik heb echt al drie weken aan en af hoofdpijn.
Holte-ontsteking zegt de dokter. Neusspray voor gekregen die wel iets helpt, maar het gaat langzaam.
Ondertussen ben ik doodmoe van die hoofdpijn en heb me ziek gemeld na weer een nacht met amper drie uur slaap.
Dokter weer gebeld en die zegt blijf nog maar even doorspuiten, pas na 2 weken wordt het echt effectief.
Tsja... dat mag ik hopen...
Wat mij betreft ben ik zo ver dat ik zeg 'knal er maar een flinke antibiotica-kuur in, dan ben ik er tenminste vanaf'.
Meh.

*Klaagmodus uit*

De kattenmannen hebben vandaag kippenmaagjes (zonder graan, heb gecheckt!) gekregen en daar zeer van genoten! Zo'n leuk gezicht om ze lekker te zien scheuren en bijten, met van die pret-oogjes erboven...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3207329
Pauline schreef:Stomme zomertijd! >:( :-X
Heerlijk, alles komt een uurtje vroeger. He is al al zover? He lekker nu al eten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3207335
Kaio schreef:Heerlijk, alles komt een uurtje vroeger. He is al al zover? He lekker nu al eten :biggrin2:

Mijn lijf zegt 's avonds: "Heerlijk al naar bed!" Maar 's ochtends: "Goh... moet je nu alweer op?".....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3207386
Ik wordt jaloers van het moestuintopic >:(
Al ruim een halfjaar echt actief bezig met ander huis met tuin maar schiet niet op, wanneer wij een goed gevoel hebben bij huis zijn anderen ons steeds voor :-\ vorig jaar op mijn verjaardag nog uitgesproken het dit jaar in eigen tuin te kunnen Ieren maar dat zit er duidelijk niet in :(
Door jasmijn
#3207388
Grrrrrr ik ben die stome ganzen die hier rondlopen meer dan zat >:(

Het is nu broedseizoen dus dan vinden ze dat ze de straat over moeten rennen om haku aan te vallen om niks, want ze hebben helemaal geen nest meer aangezien die elke keer weg worden gehaald omdat het er niet meer mogen worden.

Omdat ze geen nest hebben vinden ze dat ze alles moeten verdedigen want de mannen beschermen hun vrouwen, dus loop je 25 meter van ze af komen ze als idioten op je af gewagelt om je weg te jagen.
Ik zou het geen probleem vinden als ze niet elke keer haku willen aan vallen, die braaf bij me loopt en ze negeerd.
Moet ik dus elke keer weer haku op tillen en die ganzen bij me weg jagen >:( stomme beesten

Vind ze ook niet echt leuk want ze zijn moder vet waardoor ze amper natuurlijk gedrag vertonen, en ze zitten elke dag van af 4 uur midden op de straat met ze alleen voor mijn deur omdat ze eten krijgen om 5 uur van de buren waar ze van zijn >:(
Auto's kunnen er niet langs, fietsers en voetgangers worden aan gevallen, zo leuk die beesten hier zeg ::) >:(

vind de eentjes en de anderen vogels wel leuk want die vallen je niet de helen tijd aan, en de wilden ganzen die er ook tijdelijk bij lopen zijn wel braaf en super leuk om naar te kijken want die zijn niet moddervet en vertonen gewoon natuurlijk gedrag inplaats van iedreen lastig te vallen.
Door hannabelgje
#3207421
Koop je van je laatste centen voor de verjaardag van je allerliefste maatje een nieuwe voerbak, durft ze er niet uit te eten...... wat is het toch ook een enorme doos.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door