Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3207043
Uhm uhm, ik weet weer waarom ik geen slagroom eet, gisteren weerbde hele avond en nacht propvol niet fijn gevoel gehad ::)
Maar voor de rest heb ik niks te klagen :biggrin2:
Door jasmijn
#3207065
Haku hier ook even klagen hoor, het WAAIT >:(
En baasje vind het normaal om dan te gaan wandelen >:( >:(

Ik heb heel snel de korten route genomen en zo snel weer naar huis gerend >:(

En nu moet ik eigenlijk poepen :-\
Maar ik ga echt niet naar buiten hoor, eerst moet baasje die verschrikkelijk wind uit zetten >:( >:( >:( >:(
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3207067
Net als ik de nijn en caaf van de buren eten geef (lang weekendje weg) waait het hok om. Nijntje in de tuin, caafje doodsbang in het hok. Ik heb er maar 2 zware kliko's voor gezet. Je moet toch wat.
Door Lil
#3207097
Ik heb stomme huisdieren >:(

Gaat het niet staat het te zeuren voor op schoot. Wil jij lekker knus een warme hond op schoot: is er geen een hond die dat wil...


Stomme honden. >:(
Door jasmijn
#3207106
Ik heb een kater zonder ook maar een drup alcohol gedronken te hebben >:(

Voel me moe en heb helen ergen koppijn en pijn aan mijn ogen :-\
Zou vandaag eingelijk het helen huis afstoffen en stofzuigen, weet niet of dat wel gaat lukken zo :(
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3207199
::) Pfff, hebben ze een klaagtopic geopend op een forum waar ik regelmatig kom. *zucht*

Oh wacht...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3207205
-Saskia- schreef:::) Pfff, hebben ze een klaagtopic geopend op een forum waar ik regelmatig kom. *zucht*

Oh wacht...
*Proest*

Oh wacht...

Das een ander topic :biggrin2:
Door Shanti en co
#3207210
Ik heb alweer mijn enkel verstuikt, twee maanden geleden gebeurde dat voor het eerst. Gezond hoor, dat sporten. ::)
Door eelke
#3207215
Het was vandaag natuurlijk een vrije 2e paasdag maar ook maandag en ik ben op maandag altijd al vrij ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3207216
eelke schreef:Het was vandaag natuurlijk een vrije 2e paasdag maar ook maandag en ik ben op maandag altijd al vrij ::)
Life sucks :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3207218
Lil schreef:Ik heb stomme huisdieren >:(

Gaat het niet staat het te zeuren voor op schoot. Wil jij lekker knus een warme hond op schoot: is er geen een hond die dat wil...


Stomme honden. >:(

Nee...we gaan wandelen...hoi hoi....Angels rent naar de auto...jump jump...ik kom er achteraan met riempje...ze ziet riempje...rent weer hard naar binnen. >:(
Door eelke
#3207219
Dan wil ik wel even oprecht klagen over 5 mei én hemelvaart. Op 5 mei ben ik altijd vrij, én ga ik naar het bevrijdingsfestival. Op hemelvaart ben ik ook altijd vrij en ga ik naar een festivalletje hier in boz.

Nu valt dat tegelijk en kost t me een extra feestdag, én moet ik ook nog een festival missen omdat ik moet kiezen >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3207221
eelke schreef:Dan wil ik wel even oprecht klagen over 5 mei én hemelvaart. Op 5 mei ben ik altijd vrij, én ga ik naar het bevrijdingsfestival. Op hemelvaart ben ik ook altijd vrij en ga ik naar een festivalletje hier in boz.

Nu valt dat tegelijk en kost t me een extra feestdag, én moet ik ook nog een festival missen omdat ik moet kiezen >:(
Life sucks sometimes big :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door