Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marja
#32065
Ik had dit jaar wat leuks bedacht! in de kerstboom had ik ipv ballen en glimdingen alleen maar dennenappels, vogeltjes en een snoer doppinda's van twee en halve meter.
Als piek een vogelhuisje ;D
Maar toen ik vanochtend uit mijn werk kwam had mijn pup Zaartje de hele twee en halve meter opgegeten!!
Met schillen en al.
Ze is nu heel flink aan het poepen, ik ga er van uit dat het niet echt veel kwaad kan???
groetjes Marja
Door Gaitkeeper
#32624
marja schreef: Ik had dit jaar wat leuks bedacht! in de kerstboom had ik ipv ballen en glimdingen alleen maar dennenappels, vogeltjes en een snoer doppinda's van twee en halve meter.
Als piek een vogelhuisje ;D
Maar toen ik vanochtend uit mijn werk kwam had mijn pup Zaartje de hele twee en halve meter opgegeten!!
Met schillen en al.
Ze is nu heel flink aan het poepen, ik ga er van uit dat het niet echt veel kwaad kan???
groetjes Marja
Hihihi....vast beter dan een glasbal inslikken ! ;D
Ze heeft waarschijnlijk inmiddels alles al (met bergen ? het moet er wel uitgegleden zijn denk ik?) uitgepoept ?
Door avalon
#32709
ongebrande en ongezouten pindas zijn volgens mij niet ongezond. Ik heb wel eens gehoord dat pinda vlees kan vervangen, maar of het waar is durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als er heel veel pindas gesnoept worden kan ik me voorstellen dat ze ervan aan de race gaan.
Door marja
#32813
Nou alles is er uit hoor ;D
Ze moest zo vaak dat ik haar in de tuin heb gezet, en die lag 's avonds vol met pinda en schilletjes!
Verder heeft ze nergens last van gehad :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door