Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marja
#31908
Omdat ik mijn honden best vaak een mergpijp geef zou ik willen weten of het wel of niet gezond is.
En worden ze er dik van, de honden dan he!
groetjes Marja
Door aliesalgra
#32023
Wij hebben onze hond vandaag ook een mergpijpje gegeven maar de dierenartsassistente zegt dat het kan gaan splinteren ???
Door roger
#32052
<<Wij hebben onze hond vandaag ook een mergpijpje gegeven maar de dierenartsassistente zegt dat het kan gaan splinteren ???<<


Arlies, misschien kan je die assistente effe vragen of ze zich zou willen aanmelden op Barfplaats, dan kunnen we die ook effe wat wijsheid bijbrengen ;D ;D ;D , dat is zo te zien dringend nodig.


gr.
roger.
Door marja
#32064
Nee zeg!! ik kook ze niet, dat heb ik hier wel geleerd ::)
Splinteren? nog nooit meegemaakt, als je ze maar niet kookt he!
groetjes
Door aliesalgra
#32090
ze heeft alle merg eruit gegeten, maar daarna moesten we hem weggoeien want er kwamen aan de binnenkant allemaal scherpe puntjes aan
Door Diegel
#32173
Ik had ook wel ergens gelezen dat je ze direct moest weggooien als ze leeg zijn omdat ze er gemakkelijk een tand op kunnen breken. Mergpijpen zijn namelijk erg hard en dus niet goed om op te kluiven. :-\
Door Paul_Barte
#32175
Alle dragende botten zijn NIET geschikt om op te eten.
Lees s.v.p. eerst het bottendocument in de bieb alvorens te gaan experimenteren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door