Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3197659
Zij is vandaag 6 jaar geworden! En daar plakt ze nog eens fijntjes 3 x 6 jaar aan vast. Vandaag ga ik toch maar taart maken... Voor haar, voor haar meisjes en voor haar vriendin Linga. Ik weet nog niet wat, maar we verzinnen wel wat :)

Mijn Biscuit :smitten: . Ik zeg altijd "ze heeft me het mooiste gegeven ooit". Haar puppy's. Wat een geschenk........

Ik herinner me nog als de dag van gisteren waar ik was en wat ik aan het doen was toen Stephanie me belde "Lizzzzzz, the first three are born". En ik had wat te kiezen zeg! Zeven prachtige teefjes waren er geboren! Maar er was er maar 1. Ik stapte binnen, keek naar de puppies, mijn oog viel op Biscuit en dat was het. Bam! Liefde op het eerste, tweede, derde, vierde tot en met het 10de gezicht!

Zo trof ik haar aan:

Afbeelding

En ik zei tegen Leo "zie je die, met die stip boven op haar koppie en die streep op haar neus? Dat is 'r". En zo is het vanaf die dag gebleven. Mijn hond. Onmogelijk om uit te drukken hoeveel ik van haar houd.

Dit vergeet je nooit meer: Brutus. Onze knorrepot. Man man, wat had hij een hekel aan pups! Ik was ook behoorlijk gespannen om Biscuit aan hem te introduceren. Ze liep op hem af, je zag hem echt smelten. En voor het eerst in zijn leven tolereerde hij een andere hond (en nog wel een pup) in ZIJN mand. Niet omdat hij oud was (ruim 14) want hij wist de vijanden nog net zo makkelijk uit onze straat te verdrijven. Maar gewoon, omdat hij van haar hield.

Afbeelding

Zoete herinneringen.
Door Lizzy
#3197736
Angelique schreef:V an harte gefeliciteerd met je lieve Biscuit :-* tijd vliegt zeg, kan me de broedstress nog perfect voor de geest halen :biggrin2:
Hahaha, ik ook! Ik wilde eerst pas met 8 weken gaan, weet je nog? Ben zo blij dat ik dat niet gedaan heb!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door