Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#3186754
Chendo krijgt mariadistel van arkocaps. Maar zit er nog verschil in merk en samenstelling? Ik heb gezocht op internet en las dat je het beste die kunt nemen van de zaadjes. In de meeste capsules zit een samenstelling van zaadjes en wortel.
Nu zag ik bij PitPit gemalen mariadistelzaad. Zou dat beter werken?
J
Chendo kreeg 2 capsules per dag, maarik had het idee dat het niet veel doet. Nu heb ik het opgehoogd naar 4 capsules en dat lijkt wel iets te doen. Hij lijkt zich beter te voelen.
#3186756
tt-tjes schreef:Chendo krijgt mariadistel van arkocaps. Maar zit er nog verschil in merk en samenstelling? Ik heb gezocht op internet en las dat je het beste die kunt nemen van de zaadjes. In de meeste capsules zit een samenstelling van zaadjes en wortel.
Nu zag ik bij PitPit gemalen mariadistelzaad. Zou dat beter werken?
J
Chendo kreeg 2 capsules per dag, maarik had het idee dat het niet veel doet. Nu heb ik het opgehoogd naar 4 capsules en dat lijkt wel iets te doen. Hij lijkt zich beter te voelen.
Ik heb werkelijk geen idee. Maar aangezien die van Pit en Pit niet echt duur is, zou ik het gewoon eens uitproberen als ik jou was! Ik zou alleen weer niet weten wat de dosering is van dat poeder....
#3186785
ik gebruik ook arkocaps, maar er is idd meer nodig dan opgegeven om effect te hebben. maar dan werkt het wel beter.
er zijn idd vele merken en vormen, maar ik kan die dure niet betalen.
zoals ik al eerder schreef s-adenosyl en denamarin werkten beter in kleinere dosering, maar dat kan ik nu even niet betalen. ik importeerde het uit de usa. je kunt het bij amazon.com bestellen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door