Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ik heb mijn eerst gitaar-blaar :biggrin2:

En potjespietjes. Net ff naar het bos geweest, kom ik bij het pad aan de uitgang een vrouw met 2 kinderen en Am-bull tegen. Ene kind vloog al zo onder een hekje door de tuin in van de boerderij daar... vervolgens liep de vrouw voor mij rechts op het pad, hond rechts van haar, kon ik mooi links passeren, ware het niet dat de kinderen daar liepen, die dus vlak langs de honden renden. De Am-bull vloog voor de vrouw langs en snauwde naar Joep die aan die kant liep. Kinderen gillen, Gijs in paniek en zette een sprintje in, waardoor ik ook ff wat grotere stappen moest zetten, Joep die ook schrok plakte tegen mijn been waardoor ik vol op zijn poot ging staan, dus die schrok daar weer van :-\ ik voelde dat pootje helemaal onder mijn zool door 'rollen'.

Gelukkig herstelden we ons snel. Maar tjonge. >:(
eelke schreef:Ik heb mijn eerst gitaar-blaar :biggrin2:

En potjespietjes. Net ff naar het bos geweest, kom ik bij het pad aan de uitgang een vrouw met 2 kinderen en Am-bull tegen. Ene kind vloog al zo onder een hekje door de tuin in van de boerderij daar... vervolgens liep de vrouw voor mij rechts op het pad, hond rechts van haar, kon ik mooi links passeren, ware het niet dat de kinderen daar liepen, die dus vlak langs de honden renden. De Am-bull vloog voor de vrouw langs en snauwde naar Joep die aan die kant liep. Kinderen gillen, Gijs in paniek en zette een sprintje in, waardoor ik ook ff wat grotere stappen moest zetten, Joep die ook schrok plakte tegen mijn been waardoor ik vol op zijn poot ging staan, dus die schrok daar weer van :-\ ik voelde dat pootje helemaal onder mijn zool door 'rollen'.

Gelukkig herstelden we ons snel. Maar tjonge. >:(
Die wandelingen moet je niet te vaak hebben hoor. En even rustig aan met de gitaar dan maar. :-*

Hier vanmiddag even gezellig mijn broer onverwacht op visite. Die woont in de Randstad, maar was in de buurt haha.
Moest voor zijn werk in het Deventer ziekenhuis zijn en kwam daarna dus even gezellig buurten bij zijn zusje. Even lekker bijgepraat en even bij gisteren nog samen stil gestaan. Zulke bezoekjes doen altijd goed!

Nu weer hard aan het werk, haal de verloren tijd gelijk vanavond maar weer in, dat is makkelijk van thuiswerken.
Dubiootje... Heb een schattig boxermeisje gezien op een Duitse boxerreddingssite. Twee jaar oud, nog wat schuchter maar geen problemen met andere honden. Komt uit Spanje. Enerzijds willen we er graag een boxy bij, anderzijds weten we niet zeker of het heen en weer reizen tussen Zweden en Duitsland met vier honden en twee katten net zo makkelijk gaat als met drie honden en twee katten. Manlief is over te halen, wat lastig is in dit geval; als hij gewoon zou zeggen 'komt niets van in', zou ik ook rust in m'n kont hebben. Maar als hij twijfelt, dan blijf ik denken: zullen we het gewoon doen? Over twee jaar wonen we toch permanent in Zweden.
Kijk nou, is 't geen mupke? http://www.einherzfuerboxer.de/lupi-pfl ... e-gesucht/
-Annemarie- schreef:[huisvrouwenmodus]

Oh, over wasmachines gesproken..... *verkeerde topic*

Ben heel blij met m'n Samsung Eco Bubble. Wast goed schoon, veel keuzeprogramma's en ik kan ook nog alles handmatig bijstellen. :)

[/huisvrouwenmodus]
Oooh daar ga ik in mee! Ik heb ook net een nieuwe, daarvan een mens blij van worden zeg! Ik heb met 1600 toeren, want we hebben geen droger, joh de was is binnen een dag droog, zelfs nu het koud is!

[/huisvrouwmodusuit]
Anne in Duitsland schreef:Dubiootje... Heb een schattig boxermeisje gezien op een Duitse boxerreddingssite. Twee jaar oud, nog wat schuchter maar geen problemen met andere honden. Komt uit Spanje. Enerzijds willen we er graag een boxy bij, anderzijds weten we niet zeker of het heen en weer reizen tussen Zweden en Duitsland met vier honden en twee katten net zo makkelijk gaat als met drie honden en twee katten. Manlief is over te halen, wat lastig is in dit geval; als hij gewoon zou zeggen 'komt niets van in', zou ik ook rust in m'n kont hebben. Maar als hij twijfelt, dan blijf ik denken: zullen we het gewoon doen? Over twee jaar wonen we toch permanent in Zweden.
Kijk nou, is 't geen mupke? http://www.einherzfuerboxer.de/lupi-pfl ... e-gesucht/
Bij twijfel altijd doen. Tenminste zeggen wij altijd.
Ik zou geen nee kunnen zeggen in elk geval....
Anne in Duitsland schreef:Dubiootje... Heb een schattig boxermeisje gezien op een Duitse boxerreddingssite. Twee jaar oud, nog wat schuchter maar geen problemen met andere honden. Komt uit Spanje. Enerzijds willen we er graag een boxy bij, anderzijds weten we niet zeker of het heen en weer reizen tussen Zweden en Duitsland met vier honden en twee katten net zo makkelijk gaat als met drie honden en twee katten. Manlief is over te halen, wat lastig is in dit geval; als hij gewoon zou zeggen 'komt niets van in', zou ik ook rust in m'n kont hebben. Maar als hij twijfelt, dan blijf ik denken: zullen we het gewoon doen? Over twee jaar wonen we toch permanent in Zweden.
Wooohhhh :smitten:
Door eelke
Bij twijfel niet oversteken, ken ik juist.
De foto's laden hier niet :-(

Haha volgens mij heb ik iemand de stuipen op het lijf gejaagd. Iemand had zijn lichten niet aan, dus ik seinen maar niks hoor. Mevrouw ging vervolgens wel met 70 de stad door! Uiteindelijk reed ik naar haar, en na toeteren en gebaren gingen dan toch haar lampen aan haha.
Door Ronald
Vandaag een functie-introductiegesprek gehad. Jawel... ze bestaan.

Als er gebeuren gaat wat er gezegd wordt dat er gebeuren gaat, gaat het leuk worden. En anders niet :biggrin2:
Door koekje
Boodschappen gedaan, oren eraf gevroren op de fiets, soep met broodjes gegeten, kind middagdut laten doen. Toen wilde ik ook even gaan liggen, maar ik viel niet in slaap.
Nu ben ik zin aan het maken om afwas te gaan doen, de vaatwasser is kapot en ik heb ook nog een volledige afwas van gisteren staan.
Door Radja
Anne,dat koppie vraagt aan jou,neem me mee,please,oja boxertje is Spaans,por favor Anne! Daar kan je niet omheen! De schat heeft jullie nodig! Past vast en zeker nog wel een hond bij ;) !
Door Angelique
koekje schreef:Boodschappen gedaan, oren eraf gevroren op de fiets, soep met broodjes gegeten, kind middagdut laten doen. Toen wilde ik ook even gaan liggen, maar ik viel niet in slaap.
Nu ben ik zin aan het maken om afwas te gaan doen, de vaatwasser is kapot en ik heb ook nog een volledige afwas van gisteren staan.

Ow bah, kapotte vaatwassers zouden verboden moeten worden.
Door Angelique
eelke schreef:Bij twijfel niet oversteken, ken ik juist.
De foto's laden hier niet :-(

Haha volgens mij heb ik iemand de stuipen op het lijf gejaagd. Iemand had zijn lichten niet aan, dus ik seinen maar niks hoor. Mevrouw ging vervolgens wel met 70 de stad door! Uiteindelijk reed ik naar haar, en na toeteren en gebaren gingen dan toch haar lampen aan haha.

Lichtpunt :biggrin2: Bij gerede twijfel steek ik ook niet over.
Radja schreef:Anne,dat koppie vraagt aan jou,neem me mee,please,oja boxertje is Spaans,por favor Anne! Daar kan je niet omheen! De schat heeft jullie nodig! Past vast en zeker nog wel een hond bij ;) !
Meneer Anne heeft de knoop doorgehakt en gezegd: schrijf ze maar. :D Ik heb dus het contactformulier ingevuld, nou maar kijken hoe het verdergaat.

De twijfel is niet inhoudelijk van aard; we hebben de ruimte, de tijd, het geld en de liefde, dus daar ligt het niet aan. De praktische invulling (wandelen met vier honden, reizen met vier honden) zal ook allemaal wel lukken. De twijfel is meer van het type: onzekerheid over het onbekende. We hebben nog nooit vier honden gehad namelijk. Maar onze reuen zijn 12 en bijna 12, Laika wordt over twee maanden 7 - het is gewoon tijd voor een jonge blom erbij!
Door eelke
Angelique schreef:Lichtpunt :biggrin2: Bij gerede twijfel steek ik ook niet over.
Ja goed he! Misschien heb ik wel 8 levens gered :cool: :cool:

Nou Anne, er voor gaan dan! Dan is de twijfel ook weg ook, en dan kun je dus oversteken

Wel nog even dit he!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door