Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3185553
Hallo allen,

Sinds mijn post over zelf wormenonderzoek doen lees ik geregeld van mensen dat ze het zelf ook willen gaan ondernemen. Mogelijk dat jullie het daarvoor ook al van plan waren en het me nu pas op valt of dat ik het gestart heb maar hoe dan ook. Ik zou graag willen weten wie het doen/willen gaan doen zodat ik zo goed mogelijk kan helpen en eventueel jullie uit te nodigen voor een cursus of iets dergelijks.
Ik denk dat iedereen het goed moet kunnen na wat geknutsel en veel tijd maar wat hulp kan fijn zijn daarbij.
Overigens voor de gene die ertegen zijn, ik kan mensen niet stoppen het te doen maar ik kan ze wel zo goed mogelijk helpen.

Je mag me per PB benaderen of in dit topic dat maakt me niet uit, maar het is hoe dan ook fijn een platform van mensen te hebben om informatie uit te wisselen.
#3185562
TomsBorders schreef:Hallo allen,

Sinds mijn post over zelf wormenonderzoek doen lees ik geregeld van mensen dat ze het zelf ook willen gaan ondernemen. Mogelijk dat jullie het daarvoor ook al van plan waren en het me nu pas op valt of dat ik het gestart heb maar hoe dan ook. Ik zou graag willen weten wie het doen/willen gaan doen zodat ik zo goed mogelijk kan helpen en eventueel jullie uit te nodigen voor een cursus of iets dergelijks.
Ik denk dat iedereen het goed moet kunnen na wat geknutsel en veel tijd maar wat hulp kan fijn zijn daarbij.
Overigens voor de gene die ertegen zijn, ik kan mensen niet stoppen het te doen maar ik kan ze wel zo goed mogelijk helpen.

Je mag me per PB benaderen of in dit topic dat maakt me niet uit, maar het is hoe dan ook fijn een platform van mensen te hebben om informatie uit te wisselen.
Begrijp me goed hoor Tom, ik ben niet tegen. Nooit geweest. Maar ik denk dat mensen wel moeten weten wat ze aan het doen zijn. Dus vandaar mijn waarschuwing laatst in dat topic. En het is geweldig dat jij bereid bent mensen te helpen, zodat ze leren wat ze moeten doen.

Ik wil zelf heel graag aan deze cursus meedoen. Ik ben al lekker op weg maar ik loop best nog tegen wat problemen aan.
#3185576
Hier wel interesse maar momenteel geen materiaal, want geen honden meer. Maar voor in de toekomst zeker!

Ik heb een HLO (laboratorium) opleiding, en jaren achter allerlei microscopen gezeten. Ben dus vooral benieuwd naar wat ik wel en niet zou moeten zien :)
#3185722
Ik ben al bezig. Van de week ga ik weer de flotation en baermann test doen. Dit wordt de eerste keer baermann.
Als ik wat vindt maak ik een foto, deze microscoop kon op de computer aangesloten worden.
Maar ik ga van de week ook allemaal dierenartsen in de buurt bellen of ze idexx testen doen en hoeveel dit kost.
Is dit niet duur dan laat ik dit 1 (of 2) keer per jaar doen voor de zekerheid en test zelf ook nog 2 of 3 keer. De 'gewone' wormen test ik zelf wel. :shit:
#3185957
Kim_S schreef:Hier wel interesse maar momenteel geen materiaal, want geen honden meer. Maar voor in de toekomst zeker!

Ik heb een HLO (laboratorium) opleiding, en jaren achter allerlei microscopen gezeten. Ben dus vooral benieuwd naar wat ik wel en niet zou moeten zien :)
Maar je hebt toch binnen niet al te lange tijd 2 zwarte "Stubentiger" rondrennen? Dus materiaal genoeg zou ik zeggen Afbeelding

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
#3186203
Kim_S schreef:Hier wel interesse maar momenteel geen materiaal, want geen honden meer. Maar voor in de toekomst zeker!

Ik heb een HLO (laboratorium) opleiding, en jaren achter allerlei microscopen gezeten. Ben dus vooral benieuwd naar wat ik wel en niet zou moeten zien :)
Ik wil best zorgen voor 'materiaal' voor jou hoor :biggrin2:
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door