Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3179368
Staat er net 2 man politie voor de deur...
of ze even konden praten.... dus naar binnen...
Hebben ze een aangifte van dierenmishandeling gekregen... ik mishandel mn jongens...!!!
Ben echt met stomheid geslagen, ongelooflijk gewoon!
Ze mochten niet zeggen wanneer ik ze mishandeld heb en op wat voor manier maar degene die aangifte heeft gedaan had goede redenen!!!
Dus heb de politie met mn jongens kennis laten maken... tja zien er goed uit, luisteren goed enz...
Echt niet te geloven dit......gewoon aangifte gedaan dat ik mn jongens mishandel!
Was net in en in verdrietig maar heeft nu plaats gemaakt voor boosheid, hoe durven ze!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3179373
ik ben er gewoon helemaal ondersteboven van!
dan moet iem toch wel een gruwelijke hekel aan me hebben om zoiets te doen hoor!
Me daar pakken wat me het meest zeer doet....helden!
Door BusKay
#3179376
men zal schuld moeten bewijzen... Het lijkt me dat je tot dan onschuldig bent...
Of onze rechtsstaat moet ineens anders werken...
Door M@rina
#3179378
Sommige mensen zijn gewoon krankjorum.... genieten er kennelijk van anderen verdriet te doen.. :-\

Wij zijn eens door de wijkagent aangesproken. Saar en Teun zouden valse honden zijn en we lieten ze los lopen hier in de wijk. Ze lopen echt nooit los hier in de wijk, het barst van de konijnen die er vandoor gaan en die twee van mij er achter aan. Wijkagent mag niet zeggen wie er geklaagd heeft, wij mogen wel vals beschuldigd worden... De wereld op zijn kop, maar stel nou dat het wel waar is? Dan doen de agenten ook gewoon hun werk en is iedereen blij dat er ingegrepen wordt.

Leuk is het beslist niet wat je overkomt, maar die agenten hebben allang gezien dat de heren een luizenleven hebben bij je.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3179380
M@rina schreef:Sommige mensen zijn gewoon krankjorum.... genieten er kennelijk van anderen verdriet te doen.. :-\

Wij zijn eens door de wijkagent aangesproken. Saar en Teun zouden valse honden zijn en we lieten ze los lopen hier in de wijk. Ze lopen echt nooit los hier in de wijk, het barst van de konijnen die er vandoor gaan en die twee van mij er achter aan. Wijkagent mag niet zeggen wie er geklaagd heeft, wij mogen wel vals beschuldigd worden... De wereld op zijn kop, maar stel nou dat het wel waar is? Dan doen de agenten ook gewoon hun werk en is iedereen blij dat er ingegrepen wordt.

Leuk is het beslist niet wat je overkomt, maar die agenten hebben allang gezien dat de heren een luizenleven hebben bij je.
ja dat weet ik nog wel, jouw verhaal..
en tuurlijk is t goed dat ze dit soort dingen controleren maar ik ben echt met stomheid geslagen....ikke he niet mn jongens... ::)
heb gevraagd of t hier aan de overkant iem is geweest, in t park en wanneer ze t hebben gezien en wat ik dan deed enz enz...
maar ze zeiden niks, zo frustrerend dit
Door frodo quin
#3179383
Goed dat ze het opvolgen, zij weten namelijk niet op voorhand of een klacht terecht is of niet.

Ik kan goed begrijpen dat het schrikken voor je is, ook al weet je dat je niets verkeerd gedaan hebt. Wouden ze ook niet zeggen waarvan je dan wel beschuldigd bent? Mishandeling is nogal vaag. Dat je niet mocht weten wie de klacht heeft ingediend vind ik normaal, maar wat je dan verkeerd gedaan zou hebben moet je wel weten vind ik.
Door Anne in Zweden
#3179415
Tja, voor jou lullig, omdat wij toevallig weten dat jij alles zou geven voor je honden. Maar anderen weten dat niet. Die hebben een rotdag en moeten even azijn pissen. Probeer het je niet aan te trekken (horen wie het zegt... ::) ) - jij weet zelf wel of je je schuldig hebt gemaakt aan dierenmishandeling, en als jouw geweten zuiver is (waar ik niet aan twijfel), dan kun je de beschuldigingen naast je neerleggen. Is niet makkelijk, maar in de wereld van vandaag is blijkbaar alles mogelijk, zelfs het absurde. :-X
Door hamada
#3179419
petralita schreef:WOB verzoek indienen.... wellicht dat je de persoon niet boven tafel krijgt maar wel de inhoud van de melding...
https://www.politie.nl/themas/wet-openb ... stuur.html
Wat onvoorstelbaar als je zoiets overkomt, zeker na alles wat je met je kanjers hebt doorgemaakt.
Je kunt idd je geregistreerde gegevens bij de politie opvragen. Geeft misschien wat duidelijkheid over waar het nu over gaat.
En dat het je raakt is zo voorstelbaar...maar laat je niet uit het veld slaan.
Door hannabelgje
#3179420
Kan zomaar zijn dat het gaat om de laatste dagen van Zimba. Dat hij er misschien niet meer 100% goed en gezond uitzag. En dat ze daar melding van hebben gemaakt ofzo.
Leuk is sowieso anders.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3179426
Waarom hebben mensen nou niet het lef om jou aan te spreken en moet er gelijk een melding gedaan worden bij de politie?
Kan me voorstellen dat je pissig bent, zou ik ook zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door