Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3174628
MIjn familie krijgt binnenkort uitbreiding  :) Na lang sparen mag ik me binnenkort eigenaar noemen van een Kitchenaid 5KSM7580X Artisan 6,9L  :D :D :D

De website design-3000.de had een Kitchenaid 5KSM7580X Artisan 6,9L in frosted pearl voor maar 674,00 € in de aanbieding. Na een telefoontje aan de klantenservice hoorde ik dat het de laatste machine was, dus na kort overleg met mijn Schatzi heb ik meteen toegeslagen.
Het is iets eerder dan gepland, maar toch wel noodzakelijk. Na de laatste twee keren broodbakken heb ik echt pijn in mijn hand gehad door het kneden, waardoor ik de volgende dag toch wel wat belemmering ervaarde bij het werken.

Ik kan niet wachten tot de machine in onze ieniemienie keuken staat :DB2: Nog geen idee hoe ik hem ga inpassen, ik moet het een en ander ombouwen, een aantal andere zaken verhuizen/opruimen en dan hopen dat hij naast mijn Magimix 5200XL past. In het ergste geval moet ik de Magimix naar de waskeuken verbannen, maar dat zal wel loslopen. Ik ben zo'n sucker voor keukengadgets (klinkt dat bekend Frau Antje?)  ::) Mijn Jupiter 885 gehaktmolen en Sedona zijn helaas vanaf dag 1 naar de waskeuken in onze slaapkamerwoning verbannen  >:( Het wordt hoog tijd dat zich eindelijk een passende woning voordoet, zodat ik eindelijk kan genieten van een keuken van een normaal formaat, i.p.v. roeien met de riemen die ik heb in een keuken op postzegelformaat  ;D

Afbeelding
Door Mowgli
#3174645
Thx :)
Ik had wel graag een rode (eigenlijk een roze, maar dit model is er niet in roze) willen hebben, maar rood vloekt bij mijn fuchsia-kleurige Magimix 5200XL. Bovendien was alleen de witte in de aanbieding (Dit was wel de kleur die ik i.p.v. de rode wilde hebben).
Gebruikersavatar
Door koekje
#3174791
Ooohhh, wat istie mooi en shiny! :smitten:


Ik zou er ook wel een willen ( en ik heb er op zich plek voor ). Alleen eerst eens de keuken goed opruimen en eigenlijk ook nog eens verfen en meneer moet nog het eea met de stroom in het washok doen, voor de goede oven aan te sluiten, anders heb ik nog nix aan een kitchenaid.
Door Anne in Zweden
#3174802
Mowgli schreef:MIjn familie krijgt binnenkort uitbreiding  :) Na lang sparen mag ik me binnenkort eigenaar noemen van een Kitchenaid 5KSM7580X Artisan 6,9L  :D :D :D

De website design-3000.de had een Kitchenaid 5KSM7580X Artisan 6,9L in frosted pearl voor maar 674,00 € in de aanbieding. Na een telefoontje aan de klantenservice hoorde ik dat het de laatste machine was, dus na kort overleg met mijn Schatzi heb ik meteen toegeslagen.
Het is iets eerder dan gepland, maar toch wel noodzakelijk. Na de laatste twee keren broodbakken heb ik echt pijn in mijn hand gehad door het kneden, waardoor ik de volgende dag toch wel wat belemmering ervaarde bij het werken.

Ik kan niet wachten tot de machine in onze ieniemienie keuken staat :DB2: Nog geen idee hoe ik hem ga inpassen, ik moet het een en ander ombouwen, een aantal andere zaken verhuizen/opruimen en dan hopen dat hij naast mijn Magimix 5200XL past. In het ergste geval moet ik de Magimix naar de waskeuken verbannen, maar dat zal wel loslopen. Ik ben zo'n sucker voor keukengadgets (klinkt dat bekend Frau Antje?::) Mijn Jupiter 885 gehaktmolen en Sedona zijn helaas vanaf dag 1 naar de waskeuken in onze slaapkamerwoning verbannen  >:( Het wordt hoog tijd dat zich eindelijk een passende woning voordoet, zodat ik eindelijk kan genieten van een keuken van een normaal formaat, i.p.v. roeien met de riemen die ik heb in een keuken op postzegelformaat  ;D
Yo! :biggrin2:

Sodeju, gelukkig kost zo'n ding niks! :buck2: Maar als je last hebt van je handen, dan moet je wel. Gefeliciteerd met de kleine! :crazy2:
Door Mowgli
#3175401
Anne in Duitsland schreef:Sodeju, gelukkig kost zo'n ding niks! :buck2:
Gelukkig was ik hard aan het sparen, iedere maand mijn bonus braaf opzijgezet ;D
Dian schreef:Ga je nu extra broden bakken om de kneedmachine maar te kunnen gebruiken?? ;)
Ik zou wel willen, maar geen plaats in de vriezer >:( En geen plaats (en geen geld ::) ) voor een extra vriezer >:(
Door BusKay
#3176526
Fraaie machine voor een pittig prijsje. Ik hoop voor jou dat het een krachtpatser is...
Had een Kenwood tot hij vastliep maar deze had de (plastic) tandwielen al behoorlijk aangetast.
Hij liep vast op de vleesmolen en toen besloten een professionele vleesmolen te kopen (krijg je met honden die geen brokken lusten :biggrin2: :biggrin2: )

Veel plezier met je nieuwe monster!! :yeah: :yeah:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door