Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door SabenJin
#315916
appel, banaan of komkommer hahaha

Er gaat een wereld voor Jin open. Peer houd ze niet zo van en mandarijn ook niet daar zijn we inmiddels achter, maar appel gaat erin als koek, banaan vind ze ook heerlijk en ze heeft net voor het eerst komkommer gehad. In het begin was het even aftasten maar het is opgegaan!! Heel leuk om te zien dat ze het ene wel lust en het andere niet hahaha
Door tieneke
#315928
Vanmorgen heb ik voor onszelf een banaan en wat kiwi's gepureerd voor een smoothie,de honden kregen ook wat...Tara vindt dit geweldig en Tinus likt even en denkt dan vreet het zelf maar op ::)
Groentenmix eten ze gelukkig alle twee goed,hier doe ik af en toe sardientjes uit blik door.
Vinden ze geweldig samen met eitje en biogarde plus visoliecapsule :P
Door Lizzy
#315965
Ja grappig he! En het verschilt absoluut per hond. Brutus vindt eigenlijk alles lekker als het maar eetbaar is. Tomaat vind hij niet echt lekker, maar hij eet het toch op (anders is het zo zonde he, zie je hem denken). Komkommer, appel, peer, banaan: vind hij allemaal geweldig. Pinkel vind appel en banaan niet te eten. Komkommer wel. Tomaat niet. Wortel weer wel.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#315980
tieneke schreef: Vanmorgen heb ik voor onszelf een banaan en wat kiwi's gepureerd voor een smoothie,de honden kregen ook wat...Tara vindt dit geweldig en Tinus likt even en denkt dan vreet het zelf maar op ::)
Groentenmix eten ze gelukkig alle twee goed,hier doe ik af en toe sardientjes uit blik door.
Vinden ze geweldig samen met eitje en biogarde plus visoliecapsule :P
wat is een smoothie?
Door Jolly
#316287
Chasey eet eigenlijk alles wat de konijnen ook krijgen :-\ ;D, dus wat wilde meneer met alle geweld hebben de vorige keer, radijsjes :o, gadverdamme ik vind die zo vies, maar at er rustig een aantal van op.
Door Jinxy
#318460
Nou weet ik dus dat gepureerd fruit met Jus helemaal niet gezond is voor ons. ::)
Lees Atkinsdieet.nl
Je insuline aanmaak krijgt dan wel een gigantische lel hoor. Lang leve diabetes enzo.
Voor je hond is dat anders(andere vertering)
Dus misschien kun je de volgende keer beter de smootie aan je hondjes geven en zelf de ongepureerde versie, is voor beiden gezonder ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door