Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elizaw
#315954
Hai,

Onze hond krijgt nu 5 keer per week Bibi. 1 dag pens/groentemix. 1 dag hele kip.
Nu kan ik eindelijk aan vis komen, visafval en zalmkoppen ;D en wil dit ipv 1 dag kvv gaan geven.

Moet ik dan nu rekening gaan houden met percentages?Omdat hij dan nog maar 4 dagen compleet krijgt?

Hij krijgt trouwens tussendoor, 2 keer ei per week. fruit 2 keer per week 2 keer bot en regelmatig een scheutje yoghurt/karnemelk/biogarde.

Groetjes,
Bep
Door Lizzy
#316155
RuBep schreef: Hai,

Onze hond krijgt nu 5 keer per week Bibi. 1 dag pens/groentemix. 1 dag hele kip.
Nu kan ik eindelijk aan vis komen, visafval en zalmkoppen ;D en wil dit ipv 1 dag kvv gaan geven.

Moet ik dan nu rekening gaan houden met percentages?Omdat hij dan nog maar 4 dagen compleet krijgt?

Hij krijgt trouwens tussendoor, 2 keer ei per week. fruit 2 keer per week 2 keer bot en regelmatig een scheutje yoghurt/karnemelk/biogarde.

Groetjes,
Bep
Als ik zo lees wat hij krijgt, dan denk ik dat je goed bezig bent en je geen rekening hoeft te gaan houden ergens mee. Want je geeft dus 4 dagen KVV, maar daarnaast geef je dus supergezonde dingen (pens, hele kip, vis, ei, fruit, bot, zuivel). Nee hoor, ik zou lekker zo door gaan want ik vind dit een verstandige combinatie versvlees/zelf samenstellen. Als je nu nog 1 dag erbij zou nemen (zelf samenstellen), dan denk ik dat je even moet gaan rekenen wat je nou geeft.
Door Elizaw
#316475
;D ;Dik ben woensdag naar de markt hier in Goverwelle geweest, daar kan ik iedere week vis halen, zalmkoppen en zo. Tot die tijd moet hij het met verse sardientjes doen ;)

Doeggg,
Bep
Door tieneke
#316481
RuBep schreef:
Tot die tijd moet hij het met verse sardientjes doen ;)

Doeggg,
Bep
Zal ie erg vinden ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door