Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Goed zo Kim, laat dat ongeduldige spul hier maar gewoon wachten  >:( ;).

Heerlijk om weer bezig te zijn met een hond. Helaas hoort daar bij jullie ook het gevoel van gemis bij, ik hoop dat Trekdrop (best leuk, roep maar eens Trééékdrop!!!) op de moeilijke momenten weer een lach op jullie gezichten tovert  :-*.
Ze is nu al defect  >:(
:)

Afbeelding

In de bench de tweede rustpauze was geen succes, ze blafte alles bij elkaar.
Heb de indruk dat ze alleen maar bij ons wil zijn, als ik even naar de wc loop begint ze ook te piepen.
Maar hee, weg uit je vertrouwde huisje, weg van Yvette, en weg van je hondenvriendjes... Dat is ook wel veel natuurlijk.

Dus ik denk dat ik vannacht maar in haar buurt blijf, kunnen we allemaal slapen  8)
Door BusKay
Kim_S schreef: Ze is nu al defect  >:(
Dus ik denk dat ik vannacht maar in haar buurt blijf, kunnen we allemaal slapen  8)
Ik geloof niet erg dat jij geslapen had...
Arme hond.... wordt helemaal kapotgeaaid...
en ga nou maar rustig slapen vannacht want die hond heeft ook zijn rust nodig... 
Dubbel gevoel snap ik wel,  :-*
Maar je hebt hier een beauty liggen hoor, fijn dat t al zo goed gaat en een nachtje op de bank is ook weer heel bijzonder, misschien komt Drop er wel gezellig bij liggen  :biggrin2: goed voor de hechting zeggen ze in de kraamzorg  ;D
Volgens mij is er al veel teveel aan die hond getrokken  :biggrin2: Goed plan om dichtbij te gaan slapen.  Het valt ook allemaal niet mee zoveel nieuwe dingen op 1 dag. Zal vast met ene paar dagen beter gaan. En zo lig je ook veul lekkerder dan in een bench  :biggrin2:
Kim_S schreef: Ze is nu al defect  >:(
:)

Afbeelding

In de bench de tweede rustpauze was geen succes, ze blafte alles bij elkaar.
Heb de indruk dat ze alleen maar bij ons wil zijn, als ik even naar de wc loop begint ze ook te piepen.
Maar hee, weg uit je vertrouwde huisje, weg van Yvette, en weg van je hondenvriendjes... Dat is ook wel veel natuurlijk.

Herkenbaar hoor met een herplaatser . Goed plan dat je vannacht bij haar in de buurt blijft  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door