Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Ik heb een heerlijke broccoli soep gemaakt, al zeg ik het zelf. En een quiche met emmentaler en pecannoten. Verder heb ik tapanade gemaakt, met Turks brood. En eiermuffins. En een salade met olijven en feta kaas. Leo's familie komt eten en Leo had gezegd "kom maar rond etenstijd, maakt Lizzy een bakkie soep".
Door Hope
Lizzy schreef: Gatver, dat klinkt echt heel aanlokkelijk :-X
Precies. Ik vind het ook zo onzinnig om ze weg te gooien. Maar ik koop ze dus echt nooooooit weer!!!
Door Dreetje
Pauline schreef: Vandaag..... planning is Indische stamppot met hachee, maar aangezien het vlees nog in de verpakking in de koelkast ligt en de uien in hun netje in de garage, zal het vandaag wel iets anders worden.  :biggrin2:
Heb je een recept van de Indische stamppot?
Door Radja
BBQ! Met Mojo,pesto kip,provinciaalse varkenslapjes,saté,knoflookgarnalen,sla met druiven/venkelzaad/spekjes,dressing van olijfolie/spekvet/knoflook en natuurlijk zelfgebakken brood met zeezoutboter/kruidenboter en verschillende ook zelfgemaakte sauzen
Door BusKay
Radja schreef: BBQ! Met Mojo,pesto kip,provinciaalse varkenslapjes,saté,knoflookgarnalen,sla met druiven/venkelzaad/spekjes,dressing van olijfolie/spekvet/knoflook en natuurlijk zelfgebakken brood met zeezoutboter/kruidenboter en verschillende ook zelfgemaakte sauzen
Ziet er lekker uit, maar wollen handschoenen en muts ook klaargelegd?? Of glijd het zo de open haard in....  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door