Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#3154729
Echt stom, volgende week zaterdag heb ik een proef in Duitsland, de enting is verlopen op 15 juli l.l.
Dus ik kan haar dan niet meenemen, er zit geen buffertje of zo tussen? Nee, zal wel niet. Dan moet ik toch die kleine meenemen, die is van de zomer geent. Of niet gaan?
Wat zouden jullie doen, tja ik vind het echt stom van mezelf. Ik ga ff mailen naar de organisatie.
Groetjes Ingrid
Door vagebond
#3154743
Ja, 3 jaar, okay, eh hij is dus wel geldig, pff, ik ga maar eens een week vrij plannen, heb dat al gedaan, maar daar komen weer afspraken bij, ik ga nu echt NEE zeggen.
Gr. Ingrid
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3154769
vagebond schreef: Ja, 3 jaar, okay, eh hij is dus wel geldig, pff, ik ga maar eens een week vrij plannen, heb dat al gedaan, maar daar komen weer afspraken bij, ik ga nu echt NEE zeggen.
Gr. Ingrid
Hoe kwam je er dan bij dat die verlopen was. Er staat toch een datum "geldig tot" bij?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3154801
Angelique schreef: Hoe kwam je er dan bij dat die verlopen was. Er staat toch een datum "geldig tot" bij?
Dat lijkt mij ook. Ik zou overleggen met je da. Want dit is niet iets waar je risico's mee kan lopen.
Door vagebond
#3154926
Nou, in de snelligheid dus verkeerd gekeken............suf, had ook al naar Duitsland gemaild. Loos alarm dus.
Gr. Ingrid
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door