Angelique schreef: Best handig als ik dan al dement ben ofzoJa! Weet zeker dat je dan weer helemaal verliefd en trots bent op dat vriendje!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Best handig als ik dan al dement ben ofzoJa! Weet zeker dat je dan weer helemaal verliefd en trots bent op dat vriendje!![]()
Angelique schreef: Nou damesch, de hondjes willen worstWat een eer! Tuurlijk! Haal ik nog ff een doekje over de bar ook!dus ik ga ze maar even laten piesen en beworsten en daarna tief ik zelf ook op. Heb me weer suf gelachen, waarvoor mijn hartelijk dank
Trustuh meisjes.
Tante E, ik geef jou de sleutel, sluit jij ff af![]()
eelke schreef: Wat een eer! Tuurlijk! Haal ik nog ff een doekje over de bar ook!Vergeet je de vloer niet. Las net dat je zo'n fijne zuigert hebt
Mieke L. schreef: Ja! Weet zeker dat je dan weer helemaal verliefd en trots bent op dat vriendje!
Angelique schreef: Vergeet je de vloer niet. Las net dat je zo'n fijne zuigert hebtHelpt niet voor bierplak, gooi er de zwabber wel ff doorheen!![]()
Angelique schreef: Voor die andere damesch hier iig nietnee maar dat zijn baby's!!![]()
eelke schreef: Helpt niet voor bierplak, gooi er de zwabber wel ff doorheen!Nou zwabber ze Eelke!
eelke schreef: Even een laatste borrel en dan samen maar even afsluiten?deal! Wat drink jij?