Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Drum
#314439
Ik ben (als schrijvend lid) nog nieuw hier... heb me net voorgesteld in het daarvoor bedoelde gedeelte.

Omdat we nog geen diepvries hadden, heeft het even geduurd, maar..... de kogel is door de kerk.... Drum is aan het overstappen op Carnibest!

Omdat ik de kans niet voorbij kon laten gaan, hebben wij nu allelei onderdelen beest in de diepvries: kippekarsassen, kippennekken, pens, kopvlees en runderhart.
Omdat alles groot verpakt was, heb ik het in kleinere zakjes moeten doen. De nekken enzo was niet zo lastig, maar een heel hart en hele pens is een ander verhaal!
Even voor patholoog gespeeld en authopsie uitgevoerd! Eerst het hart en daarna de pens... mijn hele aanrecht zal onder het gras
Roland (mijn vriend) had er eerst niet echt veel zin in, maar uiteindelijk heeft hij toch maar zakjes geschreven en met een vies gezicht de pens ingepakt...

Dat wordt smullen!!!!

Groetjes, Sigrid

Ps: weet iemand van jullie of de dikke "spieren" in zo'n pens ook gegeten horen te worden?
Door k9
#314499
;D ;D hoi Sigrid, ja ik ben ook net klaar met het snijden....Ik doe het buiten, op een oude terras tafel die ik in het schuurtje bewaar, dan heb ik niet zo'n zootje in de keuken....
Oh ja, de grote spieren en het vet zijn geen probleem hoor.... vroeger maakte ik de pens schoon onder water, maar dat doe ik niet meer.... Ik heb hier ergens gelezen dat hoe viezer hoe beter.... ;)
Success met het overstappen Drum! :) ;)
Door SabenJin
#314514
oehh als ik dit toch zo lees, weet ik niet of ik wel zo stevig in mn schoenen sta.......maargoed ik ga maar eerst beginnen met kippenvleugeltjes, dat lijkt me nog niet zo erg ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#314552
SabenJin schreef: oehh als ik dit toch zo lees, weet ik niet of ik wel zo stevig in mn schoenen sta.......maargoed ik ga maar eerst beginnen met kippenvleugeltjes, dat lijkt me nog niet zo erg ;)
Ik vind het ook niet het leukste werk, maar ik heb er echt alles voor over als ik Joep er van zie genieten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door