Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Jolan
#3142447
Daisy krijgt nu al een paar jaar kvv van Naturis, hier kan ze het beste tegen en ze doet het er heel goed op. Nou is ze voor zo veel allergisch dat ze maar een aantal diersoorten krijgt en toen ik gisteren een nieuwe voorraad ging halen hoorde ik dat Naturis geen paard versie meer maakt. Op zich niet het einde van de wereld natuurlijk, maar doordat ze voor zo veel diersoorten en granen allergisch is, valt het niet mee om iets anders te vinden. Ik heb nu twee rolletjes Alaska paard mee (wist niet eens dat die tegenwoordig ook een versie met alleen paard hadden), maar mocht ze dat niet eten of er toch niet tegen kunnen (zitten groenten in) hoop ik dat jullie misschien nog meer alternatieven weten.
Gebruikersavatar
Door Jolan
#3142463
Bedankt voor de reacties! Haaksbarf heeft ze in het begin gekregen en dat wilde ze op een gegeven moment niet meer eten, zelfs mijn andere dames trokken hun neus er voor op. Geen idee waarom.
Carnivoer heb ik wel eens van gehoord.
Het moet niet iets zijn wat ik online moet bestellen en meteen tig kg tegelijk want zo veel ruimte heb ik niet. Ik haal meestal zo'n 10 tot 12 rollen van 1 kg tegelijk en dan kunnen ze weer een paar weken vooruit.
Gebruikersavatar
Door yara2013
#3142478
Carnivoer bevat overigens geen calciumbron. Alleen vlees en orgaan.
Dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
En voor zover ik weet is de kivo variant zelfs alleen vlees  (Dus geen bot,  maar ook geen orgaan)

Hunters home, tammenga en herby hebben ook een 100% paard variant incl. Calcium.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3142494
Herby heeft ook een paard kvv, durf alleen niet te zeggen of deze compleet is. Weet wel dat ze erbij zetten dat het geschikt is voor eliminatie en de machines grondig gereinigd worden voor het maken van de paard kvv
Gebruikersavatar
Door Jolan
#3143079
Dank jullie wel! Hier kom ik een heel eind mee verder.
Het hoeft niet perse compleet te zijn, ik wissel hier steeds af en heb andere andere rollen liggen die wel compleet zijn.
Nu heb ik in ieder geval wat opties als mijn voorraad op is over een paar weekjes en Naturis nog steeds geen paard produceert.
Ik ga morgen kijken of ze de Alaska lust en hoe ze daar op reageert. Ik verwacht eigenlijk geen problemen want de groenten die er in zitten eet madam ook graag en daar heeft ze ook nooit last van gehad dus...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door