Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elvira
#3138016
KarenH schreef: ;)

Ik ben benieuwd of je straks ook een beetje verliefd bent op Jamie.
Een paar weken geleden werd het uitgezonden op de Belgische TV, helaas was het ineens afgelopen.
Door keetje
#3138213
Ik ben net begonnen in "Het stille meisje" van Tess Gerritsen. Ik weet nog niet wat ik er van vind, ben pas op bladzijde 3.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3138300
Borke schreef: Spannend concept, ben benieuwd hoe dat je bevalt  :biggrin2:
Ben er nog niet over uit wat ik er precies van vind. Door de wisselende perspectieven (ene moment vanuit blue, dan weer vanuit een van de jongens) is het regelmatig schakelen terwijl ik een ander moment het gevoel heb een tienerboek te lezen  ;D
Toch houdt het boek mij vast (ben ongeveer op eenderde) en hoop ik het volgende deel ook goedkoop op de kop te tikken (voor deze heb ik iets van 3 euro ofzo betaald) ;-)
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3138566
Ik ben van de spannende boeken die in je hoofd blijven zitten. Het net Veroordeeld van Karin Slaughter uit, wat schrijft zij goed! Geuren, indrukken en emoties beschrijft ze zo goed. Ik heb al een hoop van haar gelezen maar ik blijf het boeiend vinden.
Door Danny
#3141412
Oh ja ik moet ook nog even kijken welke boeken ik op mijn ereader moet zetten voor de vakantie.....
Ben vooral een vakantie lezer....
Door Borke
#3141632
KarenH schreef: En? Hoe ver ben je inmiddels?
Hoofdstuk 25, volgens mijn E-reader op 60% gelezen en het is helemaal geweldig.
Ik zit er middenin, heerlijk ontspannen leesmateriaal met ook nog wat interessante historische informatie.
Net wat ik zocht :-)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3141666
;D ;D ;D

Heb de eerste 4 boeken ook gelezen. Daarna kwam de klad erin.
De serie is overigens in het geheel niet vervelend om te kijken.  ;D  Op sommige momenten wel wat shocking, ik merk dat ik daar in het boek snel overheen gelezen heb.  :D
Maar overall goed te doen, kijken naar Jamie.  :biggrin2:
Door Elvira
#3141742
ik had op een gegeven ogenblik wel dat ik eigenlijk weer eens wat anders wilde lezen, maar ik wilde ook weten hoe het verder ging, dus heb ik alle delen achter elkaar uit gelezen en wacht nu met smart op boek 9
Door san :)
#3141768
keetje schreef: Ik ben net begonnen in "Het stille meisje" van Tess Gerritsen. Ik weet nog niet wat ik er van vind, ben pas op bladzijde 3.
ik ben fan van tess gerritsen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door